piątek, 13 września 2013

ask.fm czyli zadaj mi pytanie.

Cześć wszystkim;)
Za chwilę wychodzę z domu ponieważ przed pracą mam kilka rzeczy do załatwienia na mieście. Dzisiaj także zaczynają mi się zajęcia na drugim kierunku studiów. Nie wiem jak przeżyję ten dzień bo niezbyt dobrze się czuję. Wszystko mnie boli i czuję, że nie wyspałam się. Mam nadzieję, że mocna kawa postawi mnie na nogi.

Ostatnio zauważyłam, że w komentarzach dostaję od Was pytania na różne tematy.Pomyślałam, że dobrym rozwiązaniem będzie założenie konta na ask.fm. więc wszystkich, którzy chcą zadać mi jakieś pytanie odsyłam właśnie na tą stronę. 


;)

Chcesz zadać pytanie zapraszam TUTAJ






4 komentarze:

  1. Hej :P jasnę że popytamy :)
    pozdrawiam serdecznie :)
    zapraszam do mnie:
    my-world-is-dziwny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam jeszcze 2 tygodnie wolnego :)
    dishdogz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog-obserwuję☺
    april-aapril.bogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Dziękuję za każdy komentarz. Pozdrawiam :)