poniedziałek, 4 listopada 2013

Sheinside




Hej ;) 
Dzisiaj chciałam napisać kilka słów o pewnym sklepie. Domyślam się, że wiele z Was  już go zna.
Sheinside jest stroną internetową, która oferuje bardzo ciekawe ubrania. Jeszcze nie widziałam takiego sklepu, który w swojej ofercie ma tyle oryginalnych ubrań. Zdecydowanie każdy znajdzie tam coś dla siebie.
Zawsze kiedy tam zaglądam nie mogę napatrzeć się na te piękne rzeczy. 
Ostatnio znalazłam tam dużo bardzo ciekawych ubrań, które chętnie bym przyjęła do swojej szafy. Sami zobaczcie jakie cudeńka oferuje nam Sheinside

























I jak podobają się Wam ubrania z Sheinside ?

Zamawialiście już coś z tej strony? 

Pozdrawiam ;)




13 komentarzy:

  1. Niektóre rzeczy mają naprawdę spoko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. I to jest dla mnie bariera nie do przejścia w tego typu sklepach, jak opłacić zamówienie?? tutaj widzę, że jest paypal anie tylko kartą kredytową, której nie mam;) to w takim razie jak to mi przelicza pln na usd?? mnie to by ktoś musiał za "rączkę poprowadzić" po tym sklepie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajny blog. Uwielbiam rzeczy z tego sklepu. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mają na prawdę śliczne rzeczy :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam ten sklep mają świetne ubrania , te cardigany są boskie. ;))

    Zapraszam : http://pilovin.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. przepiękne mają ciuszki! współpracujesz z nimi?
    Najbardziej mi się podoba ta koszula jeansowa z simpsonami !:)
    http://stayy-positivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. kocham sheiside !
    mons-monss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. jej, naprawdę mają świetne ubrania!
    Jeszcze nic tam nie zamawiałam, ale chyba nadchodzi na to czas... ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wszystkie ubrania super, ale najbardziej podobają mi się spódniczki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. I have read so many content regarding the blogger lovers except this article is actually a nice post, keep it up.


    Feel free to visit my homepage cellulitowi

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Dziękuję za każdy komentarz. Pozdrawiam :)