wtorek, 17 grudnia 2013

Kto słyszał o ericdress.com ?




Hej ;)
Tym razem znowu coś z serii ,,odkrycia internetowe''.
A mianowicie chodzi mi o sklep ericdress.com
Zna ktoś?
Ja ,,poznałam'' ten sklep dosyć niedawno. I bardzo się cieszę z tego powodu, ponieważ jest tam tyle rzeczy, których nie znajdziemy w stacjonarnych sklepach. Nie twierdzę, że fantastyczne ubrania tylko można kupić w sklepach internetowych, ale jak takich perełek jak tu nigdzie nie widziałam. Sklep w swojej ofercie nie tylko ma ubrania, są też również dodatki, a nawet akcesoria do domu. A wszystko w bardzo przystępnej cenie, nawet cena za wysyłkę nie powinna Was przerazić.
 Przejrzałam prawie cały asortyment w sklepie i znalazłam wiele fajnych rzeczy z resztą sami zobaczcie.
Pod zdjęciami macie linki do produktów na stronie ericdress.com


Napiszcie mi co najbardziej spodobało się Wam ;)






1 .   Buciki w swiatki get it here
2. Balerinki z tygrysem  get it here
3. Kocie buty get it here
4. Coś al'a Creepersy get it here




 1.  Różowa sukienka get it here
2. Niebieska sukienka get it here
3. Żółta sukienka get it here
4. Pudrowa sukienka get it here




1. Pościel w duże ciemno różowe kwiaty get it here
2. Rożowo-biała pościel get it here
3. Różowa pościel get it here
4. Pościel w jasne różowe kwiaty get it here




1. Bluzka w paski get it here
2.Coś w stylu galaxy  get it here
3. Bluzka w zielone kropki get it here
4. Bluzka z pięknym widokiem. get it here




 
1.Torebka sowa get it here
2.Portfel sowa get it here




1.Czarna bluza z sówką  get it here
2.Biała bluza z sówką get it here
3.Szara koszulka z sową get it here
4. Zielony sweterek z sową get it here
5.Tuniko sukienka w sowy get it here
6.Niebieski sweter z sową get it here




1. Naszyjnik, sówka z piórkami get it here
2. Naszyjnik sowa get it here
3. Naszyjnik sówka z różowymi piórkami get it here
4.  Bransoletka Love Sove get it here
5. Bransoletka Love Sove get it here





1. Biało czarna torebka  get it here
2. Różowy kuperek get it here
3. Torebka z motywem konika get it here
4. Biało czarna torba get it here








1. Fioletowa torebka get it here
2. Brązowa torebeczka z czaszkowymi rączkami  get it here
3. Różowa listonoszka get it here
4. Listonoszka  get it here








6 komentarzy:

  1. O jeziu, cuda! *.*

    nuskalove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Masz rację ;) Bardzo fajne rzeczy, aż zajrzę tam ;)) Mam nadzieję, że jednak na nic się nie skusze bo mój portfel tego nie przeżyje ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetne swetry !!!!
    Pozdrawiam serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie słyszałam o tym sklepie;c Jednak mają świetne rzeczy! ♥

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam sóweczki, zwłaszcza wisiorki bardzo ładne Ci się udało wyszperać :D

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Dziękuję za każdy komentarz. Pozdrawiam :)