środa, 11 grudnia 2013

Świąteczne nowości w sheinside.



Hej hej hej ;)
Jakiś czas temu byłam na zakupach w galerii handlowej. W sklepie H & M znalazłam piękny sweterek w świąteczne wzory, zakochałam się. Jednak kiedy zobaczyłam cenę odkochałam się nawet nie wiem kiedy. Uwielbiam czas ŚWIĄT, a ubrania w reniferki, choinki czy w płatki śniegu są cudowne. Dzięki nim ŚWIĘTA są jeszcze piękniejsze a przede wszystkim weselsze. 
Przeglądając mój ulubiony sklep internetowy Sheinside odkryłam wiele sweterków oraz innych rzeczy właśnie na czas świąteczny. Sami zobaczcie ;)













































Która rzecz podoba się Wam najbardziej?



przypominam, że cały czas możecie zamawiać poduszki lub maskotki sówki ;)






Piszcie na:












8 komentarzy:

  1. jakie świetne te rzeczy, chętnie kupiłabym wszystko :) jestem ciekawa czy legginsy są ocieplane, bo chętnie bym właśnie takie przyjęła :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam wzór norweski!! Śliczne swetry; )

    Zapraszam na giveaway: http://stayy-positivee.blogspot.com/2013/12/mini-giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Przepiękne!

    nuskalove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. szale i legginsy bardzo fajne !!!
    Pozdrawiam serdecznie
    http://zocha-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko w reniferki :) fajnie ;) ale o innej porze roku nie zakładałabym ;p Buziaki, zapraszam na nowy wpis ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne są rzeczy ze świątecznym motywem :)
    porcelanowa-marionetka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne ciuszki, tylko jakoś na getry z reniferkami bym się nie zdecydowała.

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Dziękuję za każdy komentarz. Pozdrawiam :)