poniedziałek, 10 lutego 2014

aupie.com kolejny fantastyczny sklep internetowy.

Aupie to kolejny internetowy sklep, o którym warto wiedzieć.
Fantastyczna biżuteria, koszule, swetry i oczywiście torby. Możemy tam zakupić ubrania w małych, jak i dużych rozmiarach. W poście dodam kilka rzeczy z każdej kategorii. Mam nadzieję, że spodobają się Wam one tak samo jak mi.  Jeśli chcecie przenieść się do określonego działu w sklepie naciśnijcie na nagłówek (np T-shirt, Blouse, Skirts). Natomiast jeśli zaciekawi Was jakaś dana rzecz naciśnijcie napis pod zdjęciem.
 Jeśli szukacie oryginalnych ubrań to koniecznie zajrzyjcie na tą stronę. Zapewniam, że każdy znajdzie coś dla siebie :)
 Podobają się Wam te ubrania?





T-shirt


1. KLIK
2.  KLIK
3. KLIK
4. KLIK
5.KLIK



Shirt / Blouse



1. KLIK
2.  KLIK
3. KLIK
4. KLIK
5.KLIK




Sweaters


1. KLIK
2.  KLIK
3. KLIK
4. KLIK
5.KLIK



Skirts


1. KLIK
2.  KLIK
3. KLIK
4. KLIK
5.KLIK



Ring





1. KLIK
2.  KLIK
3. KLIK
4. KLIK
5.KLIK




Necklace


2.  KLIK
3. KLIK
4. KLIK
5.KLIK



Shoes





1. KLIK
2.  KLIK
3. KLIK
4. KLIK
5.KLIK




Bags



2.  KLIK
3. KLIK
4. KLIK
5.KLIK








14 komentarzy:

  1. Prześliczne i urocze ! Poklikałam :)
    olivee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojejku! Naprawdę cudne rzeczy!! Bardzo wyróżniają się na tle polskich sklepów. Są mega śliczne!
    http://paulaa-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. obserwuje.Super blog.
    http://paranormalkryminal.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojejciu. ale cudne rzeczy ♥ poklikałam Ci w linki ;))

    buźka ♥
    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia w współpracy!
    U mnie wszystko poszło w porządku, wypełniłam wszystko, jednak prawdopodobnie paczki nie wysłali, choć w mailu zapewnili, że została wysłana.
    Uważaj, bo Aupie wykorzystuje wiele bloggerów!
    http://stayy-positivee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hej ;) Sama nie wiem, ja nic takiego nie słyszałam. Ale dziękuję za informacje
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  6. Bardzo przypad mi do gustu swterek pierwszy ;) Świetny ♥



    oliiwia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. to naciągacze... nie wysyłają paczek...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem, jeszcze z nimi nie miałam okazji współpracować. Zobaczymy ;)

      Usuń
  8. ubrania mają świetne ;) szkoda jedynie, że ceny dość wysokie ;(

    OdpowiedzUsuń
  9. Aupie to oszuści! 2 miesiące minęły i paczki nie ma, tylko kręcą że wysłali ale nie ma numeru śledzenia, i tak każda ze znanych mi blogerek miała, usunęłam baner...choć i tak 2 miechy darmową reklamę mieli...dziwię się że tyle osób dalej robi te kolaże, bo naiwnie liczą że im się uda...gdybym przeczytała o tym wcześniej w życiu bym się nie zdecydowała

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również zostałam oszukana przez ten sklep :( Na paczkę czekam ponad 2 miesiące, a na wiadomości nie odpisują..

    OdpowiedzUsuń
  11. Dodaję do obserwowanych ;))

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Dziękuję za każdy komentarz. Pozdrawiam :)