wtorek, 18 lutego 2014

♥ lovelyshoes.net czyli fantastyczne rzeczy w fantastycznych cenach. ♥




Dziś prezentacja kolejnego sklepu.
 Jestem bardzo ciekawa czy znacie sklep lovelyshoes?
Jeśli nie to serdecznie zapraszam do zaglądania na ich stronę internetową. Mają dużo fantastycznych rzeczy. Buty, torebki a nawet ubrania a wszystko dobrych cenach.
Mi najbardziej spodobały się buty oraz torebki.
 Z wielką chęcią bym przygarnęła kilka par butów, są fantastyczne. 

A Wam, które rzeczy ze sklepu spodobały się najbardziej. 
Dodawajcie mi linki w komentarzach.
Chętnie dowiem się co podoba się moim czytelnikom najbardziej. Hmm może uda mi się zorganizować jakieś rozdanie dla Was.
 ;)





1. TUTAJ
2. TUTAJ
4. TUTAJ




1. TUTAJ
2. TUTAJ
4. TUTAJ



1. TUTAJ
2. TUTAJ
4. TUTAJ




1. TUTAJ
2. TUTAJ
4. TUTAJ





1. TUTAJ
2. TUTAJ
4. TUTAJ


1. TUTAJ
2. TUTAJ
4. TUTAJ




1. TUTAJ
2. TUTAJ
4. TUTAJ






17 komentarzy:

  1. tak tutaj przyjemnie! rewelacyjne rzeczy :)
    obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Te takie arbuzowe są ciekawe xD

    niikablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz słysze o tym sklepie ;o Fajne rzeczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Większość butów mi się nie spodobała- kompletnie nie mój styl ale torebki z sowami są fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam o tym sklepie. kupiłabym sobie tę zielona/ mietową torebke ale musze oszczędzać :P
    Buziaczki :*

    OdpowiedzUsuń
  6. znam ten sklep, fajne maja rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. piękne rzeczy !
    lubię takie buciki :)

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo lubię Twój blog więc byłoby mi miło gdybyś mnie zaobserwowała :*

    paradiska-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znałam tego sklepu, ale niektóre modele butów mi się spodobały :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam lordsy, te są super :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Super post!

    Pozdrawiam, Julita
    http://crimson-moon2000.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Super są te czarne buty *.*
    A wiesz może ile kosztuje dostawa?

    Pozdrawiam :)
    I zapraszam:
    emilkaimartyna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyłączam się do zapytania o dostawę :))) jakie ceny, ile trzeba czekać itd.

      Usuń
    2. Wszystko pisze na stronie http://www.lovelyshoes.net/Shipping-cost-and-tracking-a2.html
      Ja po zamówieniu butów i koszuli za przesyłkę zapłaciłam 27$ ; l

      Usuń
  13. Piękne drugie z drugiego zestawu i pierwsze z trzeciego zestawu, po prostu cudowne. Zaraz zajrzę na ich stronę :) a tymczasem zapraszam do mnie na bloga, dopiero zaczynam: http://marta-roskosz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Dziękuję za każdy komentarz. Pozdrawiam :)