czwartek, 13 marca 2014

Nowości w mojej szafie... lovelyshoes.net






Witajcie ;)

Ostatnio zamówiłam dwie rzeczy ze sklepu  lovelyshoes.net .
Serdecznie zachęcam do zajrzenia na ich stronę internetową.
Wszystko pięknie ładnie, tylko przesyłka do Polski jest dosyć droga. I to jedyna negatywna rzecz jaką mogę napisać. Rzeczy które zamówiłam to koszula w sowy oraz balerinki kotki. Same zwierzęta (hahah).
 Ze wszystkich rzeczy jestem bardzo zadowolona. Już od dawna marzyłam o nich, kiedy widziałam je na innych blogach, krzyczałam MUSZĘ JE MIEĆ! (haha).
Koszula pasuje na mnie idealnie, więc osoby które mają podobną figurę do mojej bez problemu mogą zamawiać ją.
 Koszulę przymierzałam z różnymi rzeczami. Fantastycznie wygląda pod marynarką, czarnym sweterkiem czy nawet kamizelką. Rozpięta, zapięta i tak prezentuje się świetnie.
Balerinki są bardzo wygodne, wydaje mi się, że będą pasować do wielu stylizacji. Na wszelki wypadek zamówiłam o rozmiar większe. I to był dobry pomysł. 
To samo polecam osobą, które mają zamiar zamawiać buty na lovelyshoes.net.


Koszulę znajdziecie TUTAJ a balerinki TUTAJ.






(niestety koszule troszeczkę się gniecie)








)




9 komentarzy:

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Dziękuję za każdy komentarz. Pozdrawiam :)