środa, 16 września 2015

ABC mojego stylu. Moje modowe życie



Cześć kochani!
Bardzo się cieszę, że moje ostatnie posty spodobały się Wam. Dziękuję za wszystkie komentarze oraz "lajki" na Fanpage oraz Instagramie.
Dzisiaj przychodzę do Was z notką o pewniej książce, dodatkowo będę miała mały prezent. Oczywiście chodzi o rozdanie, mam nadzieję, że to co dla Was przygotowałam spodoba się i zostawicie znowu sporo komentarzy!





Kreatywne książki opanowały świat, wszyscy wykonują szalone zadania tworząc tym samym swoje oryginalne dzienniki. Tym razem pokażę Wam nowość, jaka ostatnio pojawiła się w sklepach.
"ABC mojego stylu. Moje modowe życie" to książka, która spodoba się większości dziewczyn, które kochają bawić się modą.



Każda ze stron zachęca nas do szukania dalszych inspiracji w "sprawach modowych". Ta książka to zbiór ciekawych informacji, dodatkowo znajdziemy w niej dużo śmiesznych zadań a co najfajniejsze możemy stać się projektantkami.
W tym poście chcę Wam zaprezentować kilka przykładowych stron, oraz napisać moją recenzję. Oczywiście więcej o tej książce dowiecie się z kolejnych postów. Razem z Wami chcę wykonywać zadania jakie stawia przed nami ta magiczna książka.









Ta kreatywna książka bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła, oprócz śmiesznych zadań znajdziemy tam wiele cytatów, rad i oczywiście miejsce gdzie możemy zaprojektować różne ubrania. Możemy przenieść na papier to co siedzi nam w głowie... Kto wie, może kiedyś zrealizujecie projekty z tej książki.
Bardzo spodobała mi się grafika, autor postarał się ;)
Wielki plus także za ten różowy kolor oraz fajną czcionkę, która jak bardzo miła dla oka, dzięki czemu dobrze się czyta treści zamieszczone w książce.
















Tak jak obiecałam mam dla Was rozdanie!
W tym rozdaniu sami będziecie mogli wybrać sobie nagrodę ponieważ są do wyboru aż dwie książki!
Rozdanie odbywa się na moim FanPage więc tam Was właśnie odsyłam.
Zainteresowanych zapraszam TUTAJ!
Koniecznie dajcie mi znać co sądzicie o tej "magicznej" książce!
Pozdrawiam
xoxo



7 komentarzy:

  1. Wow, super
    muszę ją mieć. ..
    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion :) ♡

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta książka jest świetna! :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajna sprawa, kreatywne ksiazki mega rozwijaja wyobraznie ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Coraz częściej słyszę o tej książce i cały czas słyszę o niej tylko dobre rzeczy..
    Muszę sobie taką kupić!
    Z tego co widzę - jest świetna! ;)

    Pozdrawiam,
    terefereitede.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś za młodu miałam takie książki, może nie modowe, ale disney'owskie :)
    /meainsolita.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny post i śliczne zdjęcia! :)
    ja juz obserwuje i zapraszam do mnie
    nowy post
    milentry-blog

    OdpowiedzUsuń
  7. Coraz cześciej widze na blogach posty o tej książce, musze ja w koncu kupić, skoro takaswietna:D
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Dziękuję za każdy komentarz. Pozdrawiam :)