czwartek, 13 października 2011

Zaległości...




Kożystając z okazji, że ZNOWU nie mogę spać, nadrobię  zaległości, które niestety dopadły mojego bloga.




Kalosze ...   
Na dworze jest już coraz gorsza pogoda, zimno, mokro teraz tylko do kompletu brakuje jeszcze śniegu. 
Ja już jestem przygotowana na zimę pod względem ,,ubraniowym,, więc nie boję się. Mam ok 8 nowych swetrów, buty - Emu, szaliki, chustki więc będzie mi ciepło hahah aaaa kupiłam jeszcze kalosze. Kupiłam je, ponieważ kiedy już przyjdzie mega deszczowa pogoda, to właśnie kalosze wtedy będą sprawdzały się najlepiej. 
Jak wiadomo kalosze od jakiegoś czasu stały się bardzo modne, a już najbardziej te w rzucające się w oczy wzorki czy kolory... np panterka, neonowe kolory. 

INSPIRACJE...  (lookbook)







Ja oczywiście wybrałam panterkę... wiadomo hahah




Hmmm dzisiejsze zakupy udały się, jutro powtórka :D

Co do planów YYYyyyy wstyd się przyznać... większość rzeczy przeniosłam na jutro więc czeka mnie chol*** pracowity dzień.  No nic bywa i tak hmmm szkoda, że doba nie trwa np hmmm 40 godzin, myślę, że wtedy bym ze wszystkim się wyrabiała, miała czas na odpoczynek, a przy okazji może bym bardziej uczestniczyła w moim ,,blogowym życiu,, . 



Branocka .... =***

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)