czwartek, 14 lipca 2016

BISPOL świece zapachowe- recenzja świec!




Cześć!
to znowu ja ;) 
Dziś mam dla Was pachnący post, a mianowicie będzie to recenzja świec zapachowych od BISPOL.
 Wieczór z książką a do tego zapalone świeczki, które  pięknie pachną. IDEALNIE!











Świece BISPOL bardzo mnie zaskoczyły swoją jakością. Przesyłka już po otworzeniu pięknie pachniała, bałam się jednak czy tak będzie kiedy zapalę świeczki.
Wszyscy chyba znamy sławne świece z IKEA,pięknie pachną jednak kiedy zapalimy je już nie jest tak "pachnąco". W tym przypadku było zupełnie inaczej!







Świece w szkle prezentują się pięknie. Ich zapachy bardzo przypadły mi do gustu nie są duszące a co najważniejsze wypalają się równomiernie. Jedyny minus to folia, która niestety po 10 minutach stopiła się. 








Świeca walec.

Ta świeca fantastycznie sprawdziła się jako dekoracja do mojej kuchni. 
Fioletowy kolor idealnie komponuje się z resztą dekoracji. 








Czyli coś co uwielbiam najbardziej i to właśnie tego rodzaju świeczek mam w swojej kolekcji najwięcej.
Słodka truskawka, lawenda i pomarańcza z dodatkiem wanilii czyli coś idealnego na czas Świąt Bożego Narodzenia.
























Czas na podgrzewacze w wersji maxi. 
Słodka cytrynka, uwielbiam ten zapach ;) 













Kolejne świece, jakie miałam możliwość przetestować to podgrzewacze, które są pakowane po 6 sztuk.
Owoce leśne, kokos i lawenda! Każdy z tych zapachów przypadł mi do gustu jednak zdecydowanie kokos to mój nr 1 ;) 



































Marka BISPOL w swojej ofercie posiada wiele świec, na stronie www.bispol.pl możecie znaleźć także świece bezzapachowe.

















9 komentarzy:

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)