piątek, 30 kwietnia 2021

Przedłużam paznokcie! / mój sposób





Cześć!
Znacie ten stan, kiedy chcecie mieć piękne długie paznokcie ale wasze naturalne nie chcą rosnąć, alb rosną ale co chwilę się łamią?



Dziś pokażę Wam mój sposób na to, w jaki sposób przedłużam swoje paznokcie.








Do przedłużenia moich paznokci potrzebowałam:

Lampa SEMILAC- semilac.pl - 99zł
TIPSY- Rossmann - 19,99zł
Mini frezarka - Rossmann - 29,99zł
Pędzelek - Sklep ,,wszystko po 4 zł,, - 3,99zł
Bloczek polerski - Natura- 4,99zł
Pilniczek - Biedronka - 1,99zł
Cleaner- semilac.pl - 7,99zł
Waciki bezpyłowe- Natura - 9,99zł
Lakier hybrydowy -  La Rosa - 29zł
Bonding gel - ŻEL UV PODKŁADOWY -  La Rosa - 29zł
Builder PINK ŻEL UV/LED  - budujący - LaRosa - 29zł
Top hi hybrid - Natura - 19,99zł
Baza Effective - SmartLac - ? - ?






Wszystko zaczynam od przyklejenia tipsów. Używam do tego kleju,który jest do nich dołączony.








Następnie wyrównuję płytkę paznokcia i matuję jego powierzchnię.






Każda z nas ma swój ulubiony kształt paznokcia, ja zazwyczaj wybieram zaokrąglone bądź migdałki.






Czas na żel podkładowy ja wybrałam Bonding gel - ŻEL UV PODKŁADOWY od LaRosa.
Nakładam cieniutką warstwę i utwardzam w lampie.





 Następnie nakładam dwie warstwy Builder PINK ŻEL UV/LED od LaRosa. Staram się przy tym nadać odpowiednią krzywą C. Tak aby mój paznokieć prezentował się jak najlepiej. 
Każdą warstwę oczywiście utwardzam w lampie.





Matuję płytkę paznokcia jednocześnie pozbywając się przy tym wszystkich nierówności.


Teraz możemy zabrać się za malowanie naszych paznokci. 
Na początek nakładam bazę, następnie dwie warstwy ulubionego lakieru i top. Każdy krok utwardzam w lampie.









Paznokcie gotowe!
A Wy macie jakiś swój sposób na przedłużenie paznokci?







Zapraszam także do obejrzenia filmiku, w którym pokazuję jak krok po kroku przedłużam swoje paznokcie.










2 komentarze:

  1. Ja ostatnio czytałam o szybkim sposobie, który polega na tym, iż spódtipsa wypełnia się żelem i przykłada do paznokcia a po utwardzeniu zdejmuje się tips. Muszę to przetestować :D
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajny patent na przedłużenie paznokci

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)