wtorek, 7 czerwca 2022

May...be great czyli czerwcowe pudełko PureBeauty I Openbox I [annakoper]

 



Cześć 😊 

 Kolejny tydzień na Instagramie rozpoczynam od openboxu pudełka od PureBeauty May...be great taką nazwę nosi czerwcowe pudełko!

 Oprócz tego, że samo pudełka wygląda przepięknie to jeszcze jego zawartość jest fantastyczna! Tym razem znajdziemy coś do pielęgnacji  twarzy, włosów, ciała a nawet suplementy diety. 

W dzisiejszym poście zaprezentuję Wam produkty jakie znalazły się w tym pudełku. Trochę o nich napiszę, natomiast pełniejsze recenzję będę publikowała w kolejnych postach. 


Uwielbiam rozpakowywać te pudełka.







W pudełku znalazły się następujące produkty




🌺

Taft WAVE ME WONDER






Jest to spray tworzący fale i loki podczas snu. Przyznam, że jeszcze czegoś takiego nie miałam okazji używać.  Jestem bardzo ciekawa, jak ten spray sprawdzi się na moich włosach. Produkt ten powinniśmy stosować na mokre włosy,  następnie splatamy je. Produkt ten ma zapewnić teksturę i elastyczną objętość naszych włosów. Super, że możemy wykonać loki bez użycia lokówki.  Jak tylko go przetestuję, na pewno podzielę się z Wami moją opinią na jego temat. Może nagram jakiś test ,,na żywo,, :)

 

Produkt pełnowymiarowy

Cena 24,99zł

 









🌺

OnlyBio ANTI AGE ELIXIRNAPRAWCZE SERUM


 Jeżeli chodzi o firmę OnlyBio to znam ją tylko z produktów do włosów. Bardzo się cieszę, że tym razem w pudełku znalazł się produkt do pielęgnacji twarzy, właśnie z tej firmy. Anti age elixir to naprawcze serum nocne. Formuła tego produkty idealnie sprawdzi się do każdego typu skóry. Świetnie sprawdzi się do cery zmęczonej, przesuszonej oraz z oznakami starzenia.

Serum w swoim składzie posiada olejek z awokado, który odżywia, wygładza zmarszczki, zwiększa jędrność i napięcie skóry.  Neutralizuje wolne rodniki, dzięki czemu hamuje procesy starzenia.

Super, że formuła tego serum jest wegańska. Bardzo spodobało mi się także opakowanie, posiada zakraplacz, który pozwala na precyzyjne dozowanie produktu. Dodatkowo opakowanie zostało wykonane z surowców z recyklingu i nadaje się do ponownego przetworzenia.  Serum używam wieczorem, nakładam je na twarz szyję i dekolt a następnie wykonuję masaż kamieniem gua sha następnie nakładam mój ulubiony krem.


  

Produkt pełnowymiarowy

Cena 44,99zł

 

  







🌺

RedBlocker  ŁAGODZĄCY BALSAM DO CIAŁA

 

Cieszę się, że tym razem w pudełku także znalazł się balsam do ciała. Tym razem jest to łagodzący balsam do ciała REDBLOCKER, jest to dermokosmetyk do pielęgnacji skóry nawet  bardzo wrażliwej  i naczynkowej, skłonnej do podrażnień i zaczerwienień. Balsam zawiera aż 5 składników aktywnych, już po pierwszym zastosowaniu wzmocni i uelastyczni naczynia krwionośne. Balsam ma bardzo kremową konsystencje, bardzo szybko się wchłania i ma przepiękny delikatny zapach. 

Już niedługo na moim blogu pojawi się recenzja tego balsamu. 

 

Produkt pełnowymiarowy

Cena 31,99

 

 





🌺

MBeauty  COCONUT MILK CREAM ODŻYWCZA MASKA Z MLECZKIEMKOKOSOWYM I PROBIOTYKAMI


Maseczki do twarzy to coś co uwielbiam i zawsze w moim domu muszę mieć ich zapas. W boxie znalazłam maseczkę  wykonaną z biodegradowalnego tencelu. Jest to kokosowa maseczka, która ujędrnia i naprawia skórę, zapewnia długotrwały, zdrowy blask. Probiotyki, które są w niej zawarte pomagają chronić powierzchnię skóry i równoważą jej mikrobiom.

  

Produkt pełnowymiarowy

Cena 9,99zł

 





🌺

Herbapol Polana POMADKA PIELĘGNACYJNA INTENSYWNA OCHRONA SPF 20

 

Pomadka ochronna to kolejny produkt, który znalazłam w czerwcowym pudełku. I tutaj mam kolejną nowość, jeszcze nigdy nie używałam kosmetyków tej firmy. Jest to wegańska pomadka, która chroni usta przed negatywnym działaniem promieniowania UV oraz czynników zewnętrznych. W swoim składzie posiada olej z maku, olej z rokitnika, olej z wiesiołka. Ma za zadanie wzmocnić skórę ust, reguluje poziom nawodnienia, natłuszczają oraz dostarczają kompleks witamin oraz składników odżywczych.  Pomadka ma bardzo przyjemny zapach, po jej użyciu moje usta są bardzo nawilżone!

 

Produkt pełnowymiarowy

Cena 8,99zł

 

 








🌺

Nutka EMULSJA DO HIGIENY INTYMNEJ

 

Jeszcze nigdy nie miałam możliwości stosowania kosmetyków tej firmy, cieszę się, że dzięki PureBeauty mam możliwość poznawania nowych firm. Wegańską recepturę emulsji oparto na delikatnych substancjach myjących pochodzenia naturalnego. W składzie znajdziemy

RETINOL wspiera regenerację nabłonka  skóry i błony śluzowej.

OCZAR WIRGINIJSKI zapobiega infekcjom, wspiera działanie przeciwzapalne.

KWAS MLEKOWY reguluje naturalne pH miejsc intymnych oraz wpływa pozytywnie na wzrost naturalnej flory bakteryjnej.

Ekstrakt z BIAŁYCH KWIATÓW delikatnie pielęgnuje, daje uczucie świeżości.

Ekstrakt z CZARNEJ PORZECZKI działa ochronnie na naczynia krwionośne.

 

W boxach można było znaleźć dwa rodzaje tego produktu.

Produkt pełnowymiarowy

Cena 12,99zł

 

 





 

🌺

Westlab  SÓL DO KĄPIELI

Szkoda, że nie możecie poczuć zapachu tej soli, jest cudowny! Uwielbiam zapach lawendy, cieszę się, że to właśnie ten zapach znalazł się w moim pudełku.  Lawenda, jaśmin i kozłek lekarski- brzmi świetnie prawda?.   Jest to w 100% naturalna, wegańska sól z dodatkiem olejków eterycznych. Mieszanka bogatej w magnez soli Epsom i soli himalajskiej zapewnia odprężenie umysłu po ciężkim dniu. Dodatkowo wycisza i wpływa na spokojny sen.  W boxie znajdziemy jedną z trzech wersji soli. 

Znalazłam też dodatkowe zastosowanie dla tej soli. Wykorzystałam ją do stworzenia odświeżacza do szafy. Wsypałam ją do małego lnianego woreczka i zawiesiłam w szafie.  Co sądzicie o takim pomyśle? 

Produkt pełnowymiarowy

Cena 20,99zł

 







🌺

Tołpa  PRE AGE SERUM NAWILŻAJĄCE SERUM ROZŚWIETLAJĄCE

Kosmetyki Tołpa znam już od dawna i bardzo je lubię. Ostatnio na IG wyświetliła mi się recenzja tego serum i bardzo chciałam je przetestować, super, że w czerwcowym boxie znalazło się to serum. W swoim składzie posiada ceramidy oraz kwas hialuronowy, który moja cera uwielbia. Serum świetnie sprawdzi się do cery normalnej, suchej i wrażliwej. Nadaje efekt glow a po dwóch tygodniach stosowania redukuje zmarszczki, ciekawe czy tak będzie?

  Serum super sprawdziło mi się jako baza pod makijaż, świetnie nawilża a co najważniejsze szybko się wchłania. Nadaje efekt glow, moja cera wygląda świetnie.

Wiecie, że kartonowe opakowanie zostało wykonane z kartonu makulaturowego z certyfikatem FSC, butelka w 100% z recyklingu a etykieta z odnawialnego surowca?

 

Produkt pełnowymiarowy

Cena 34,99zł


 


🌺

FeedSkin HYDRATED ORIGINTONIK NAWILŻAJĄCY

Tego produktu jestem bardzo ciekawa, słyszałam wiele dobrego na jego temat, ciekawe jak sprawdzi się u mnie. FeedSkin to kolejna firma, której produktów jeszcze nigdy nie używałam. Bardzo podoba mi się minimalistyczna szata graficzna na opakowaniu.

  Jest to tonik, który ma formę lekkiego żelu, który utrzymuje optymalny poziom nawilżenia cery. Przywraca elastyczność, niweluje szorstkość, poprawia wygląd oraz strukturę skóry.  Przyspiesza regenerację i zwiększa wchłanianie składników aktywnych . Świetnie sprawdzi się do każdego typu cery. Bardzo polubiłam ten tonik!

 Już niedługo na moim blogu pojawi się recenzja tego produktu.

 

Produkt pełnowymiarowy

Cena 49zł

 

 






🌺

Soraya NAWILŻAJĄCA MASKANA TKANINIE

 

Maseczki Soraya są mi bardzo dobrze znane ale tej jeszcze nie miałam okazji używać.  Została wykonana z biodegradowalnego włókna celulozowego. W swoim składzie posiada ekstrakt z aloesu, wyciąg z niebieskiej agawy oraz mineralną wodę morską. Maseczka ma za zadanie nawilżyć naszą cerę. Jeszcze jej nie używałam ale myślę, że w najbliższych dniach na moim blogu oraz ig pojawi się jej recenzja. 


Produkt pełnowymiarowy

Cena 11,99zł







🌺

Bielenda JAPAN LIFT KREM PRZECIWZMARSZCZKOWY  60+ NA NOC

 

Linia Japan Lift to wyjątkowa linia kosmetyków liftingujących, inspirowana japońską filozofią piękna, w której rytuał pielęgnacyjny przeplata się z przyjemnością a także tradycją oraz nowoczesnością. 

Krem ma za zadanie nawilżyć cerę oraz zapewnić jej piękny wygląd. W boxie możemy znaleźć jeden z trzech wersji tego kremu. Ja otrzymałam wersję na noc, 60+. Ten krem powędruje do mojej babci.

 

 Produkt pełnowymiarowy

Cena 22,99zł







🌺

Sylveco PIANKA DO MYCIA RĄK

 

W produktach marki Sylveco jestem zakochana już od dawna, tym razem mam okazję przetestować piankę do mycia rąk dla dzieci o zapachu borówkowym. Ta pianka jest tak puszysta i tak pięknie pachnie, że mam ochotę ją zjeść. Jeszcze spójrzcie na to opakowanie, jeżyk Zbysio wygląda ślicznie. Delikatne środki myjące skutecznie oczyszczają nie podrażniając nawet najbardziej wrażliwej skóry.


Produkt pełnowymiarowy

Cena 21zł

 

 


 

Na koniec dwa suplementy od Artishoq.

Przyznam szczerze, że w ostatnim czasie nie stosowałam, żadnych suplementów, które miałyby poprawić wygląd moich włosów, skóry i paznokci. Super, że firma dołączyła dwa rodzaje suplementów, ze skrzypem oraz z biotyną.

 





🌺

Artishoq  SUPLEMENT DIETY ZDROWE I PIĘKNE WŁOSY ZE SKRZYPEM

W tym suplemencie oprócz wyciągu ze skrzypu, który wspiera utrzymanie właściwej kondycji włosów, skóry i paznokci znajdziemy szereg minerałów, witaminy E i C oraz wyciąg z karczocha, który pomaga w ochronie komórek przed stresem oksydacyjnym. Wspomaga także produkcje kolagenu.

Kuracja 2-miesięczna

Cena jednego opakowania to 25,99zł

 




 🌺

Artishoq SUPLEMENT DIETY ZDROWE I PIĘKNE WŁOSY Z BIOTYNĄ

 

W tym suplemencie znajdziemy biotynę i cynk oraz selen. Te składniki mają za zadanie zachować zdrowe włosy, skórę a także wpłynąć na wygląd naszych paznokci.

 

Kuracja miesięczna

Cena jednego opakowania 20,99zł






I jak podoba się Wam zawartość tego boxa?

Które kosmetyki najbardziej Was zaciekawiły?






 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)