sobota, 30 lipca 2022

CynkoKrem i Znikają podrażnienia [annakoper]




 Hej 😊 

Dziś mam dla Was kolejny post, w których chcę polecić świetne produkty a mianowicie kremy CynkoKrem 



Wiele razy na IG pokazywałam Wam, że często sięgam po produkty skierowane do pielęgnacji skóry dziecka, tak jest i w tym przypadku. 






CynkoKrem to polski i przede wszystkim naturalny kosmetyk, który świetnie sprawdzi się do delikatnej skóry dziecka ale nie tylko. Idealny do codziennej pielęgnacji, może być używany m.in. pod pieluszkę. CynkoKrem może być stosowany już od pierwszego dnia życia dziecka! 






Produkty CynkoKrem świetnie sprawdzą się także do ochrony skóry przed powstawaniem stanów zapalnych, odleżyn a nawet odparzeń. Firma oferuje nam dwie wersje produktu CynkoKrem (gęsta konsystencja) oraz CynkoKrem GO (lekka konsystencja) w wygodnej poręcznej, małej tubce, która zmieści się w każdej kosmetyczce. Ja zawsze mam go przy sobie! 





Oba kremy zostały przebadane dermatologicznie i uzyskały pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka. Lubię te kremy za to, że mają świetny skład! - tlenek cynku -lanolina -wosk pszczeli -pantenol -olej ze słodkich migdałów - oliwa z oliwek. Pomimo tego, że  tlenek cynku działa bakteriobójczo i może delikatnie wysuszyć  to w połączeniu z tymi składnikami w kremie mamy również działanie nawilżające i pielęgnujące skórę. 



Używam tych kremów już od dłuższego czasu i jestem bardzo zadowolona z tego jak poradziły sobie z moimi suchymi kostkami, kolanami oraz łokciami. 

Już po pierwszej aplikacji kremu widziałam dużą poprawę w wyglądzie mojej skóry. Kremy mają cudowny zapach, bardzo delikatny. Moja skóra po ich użyciu jest bardzo nawilżona i miękką w dotyku.


Produkty CynkoKrem są dostępne w aptekach stacjonarnych oraz online. 


Bardzo zachęcam Was do zajrzenia na cynkokrem.pl








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)