poniedziałek, 1 sierpnia 2022

Zadbaj o swoje ciało z zestawem Yasumi / Krem antycellulitowy i bambusowa szczotka do szczotkowania ciała na sucho / [annakoper]





 Cześć 🌞

 dziś chcę pokazać wam co znajdowało się w przesyłce 📦 od Yasumi


  Nigdy wcześniej nie używałam kosmetyków tej firmy dlatego bardzo ucieszyłam się, że otrzymałam możliwość przetestowania tych produktów 😍

 W przesyłce znalazłam zestaw dzięki któremu jeszcze bardziej mogę zadbać o swoje ciało

 🤍antycellulitowy krem do ciała 

🤍bambusowa szczotka do masażu


 Dodatkowo otrzymałam pyszną herbatkę a wszystko zostało zapakowane w śliczny woreczek.





 🤍antycellulitowy krem do ciała 

Krem ma przepiękny bardzo delikatny zapach, szybko się wchłania i nie pozostawia tłustego filmu na skórze -idealny na lato. Jagody Aroeira , kofeina oraz Theophyllsilane C® wspomagają redukcję tkanki tłuszczowej. Escyna oraz Alga Kombu zwiększają dotlenienie komórek oraz usuwanie toksyn. Stosuję ten krem codziennie wieczorem, oczywiście wcześniej szczotkuję swoje ciało. Moja skóra po użyciu tego kremu jest bardziej nawilżona i wygładzona. Nigdy nie sądziłam że szczotkowanie ciała na sucho w połączeniu z tym kremem może tak poprawić wygląd moich nóg 🤩 Uwielbiam go !









Szczotkowanie ciała na sucho nie jest mi obce, robię to od dłuższego czasu i naprawdę widzę dużą poprawę w wyglądzie mojej skóry. Szczotkowanie ciała poprawia ukrwienie, dotlenia skórę oraz tkanki położone pod nią, poprawia wchłanianie kremów, masek i olejków. Jest to świetna alternatywa peelingu dla alergików. Wiecie, że dalekowschodnie tradycje pielęgnacyjne głoszą, że suchy masaż wspomaga usuwanie toksyn i uwalnia zablokowaną energię 😮

 Posiadam dwie szczotki, których używam na zmianę. Ta od Yasumi ma delikatniejsze włosie i posiada długą rączkę, dzięki której bez problemu możemy szczotkować np plecy. Super, że szczotka posiada sznurek, możemy ją powiesić w łazience w widocznym miejscu, dzięki temu będziemy pamiętać o codziennym szczotkowaniu ( ja tak zrobiłam ) . 

Regularny masaż to same korzyści.
 - Wspomaga złuszczania naskórka
- Wspiera optymalne funkcjonowanie skóry
- Wspomaga pracę układu immunologiczne
- Wspomaga krążenie krwi i limfy w skórze
- Pomaga redukować cellulit
- Oczyszcza organizm z toksyn

 





Jestem ciekawa czy Wy także szczotkujecie swoje ciało, dajcie znać w komentarzach. 







Dziękuję Yasumi za możliwość przetestowania tych produktów. 














Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)