piątek, 2 września 2022

YASUMI - NoFilter Cleansing Powder oraz Gąbeczkę Konjac. Idealny zestaw do oczyszczania twarzy.

 



Ostatnio otrzymałam kolejną przesyłkę z nowościami od @yasumi_polska.

Znalazłam w niej idealny zestaw do oczyszczani twarzy,  gąbkę konjac oraz proszek oczyszczający. Super, że mam możliwość poznać kolejne produkty tej firmy!


 Dziękuję @yasumi_polska 🤍 


Dodatkowo otrzymałam woreczek, fajnie że firma dba o takie szczegóły i ich przesyłki są tak pięknie zapakowane.






NoFilter Cleansing Powder czyli proszek do mycia i oczyszczania skóry twarzy. Jest to produkt przeznaczony do cery tłustej, mieszanej, z problemami takimi jak zaskórniki czy rozszerzone pory. Obecnie posiadam cerę mieszaną z przetłuszczającą się strefą T (od zawsze mam z tym problem). Kwas salicylowy zawarty w produkcie reguluje pracę gruczołów łojowych i zapobiega nadprodukcji sebum. Amisoft® usuwa zanieczyszczenia, nie naruszając przy tym warstwy hydrolipidowej naskórka natomiast allantoina i aloes łagodzą stany zapalne. Bardzo spodobało mi się to, że otrzymujemy produkt w małych saszetkach, które możemy zabrać ze sobą wszędzie. 

Całe opakowanie zawiera aż 10 takich saszetek. Uwielbiam konsystencje tego produktu, proszek po wymieszaniu z wodą staje się taką gęstą pianką. Stosowałam już wiele produktów do oczyszczania twarzy ale czegoś takiego jeszcze nie widziałam. Proszku możemy używać na dwa sposoby, raz dziennie do oczyszczenia skóry lub raz w tygodniu jako produkt eksfoliacyjny. 

Ja używam go codziennie wieczorem. Produkt świetnie radzi sobie z oczyszczaniem twarzy ze wszystkich zanieczyszczeń oraz martwego naskórka.









Możecie go dostać na yasumi_polska oraz w drogeriach hebe.polska












GĄBKI KONJAC, którą możecie kupić na yasumi_polska oraz w drogerii HEBE 

W ramach testowania otrzymałam wersję wzbogaconą w aktywny węgiel dla skóry tłustej, mieszanej oraz takiej, która ma skłonność do zmian trądzikowych. 

Oczywiście dostępne są także inne warianty gąbki, każdy znajdzie coś dla siebie. Gąbka po wyciągnięciu z opakowania jest twarda, dopiero kiedy namoczymy ją w wodzie staje się miękka i bardzo delikatna. Posiada odczyn zasadowy, dzięki czemu jej stosowanie przywraca naturalne pH skóry. 

Ma także działanie oczyszczające, złuszczające, pobudza mikrokrążenie i stymuluje przepływ krwi. Gąbka Konjac nie zawiera żadnych dodatków chemicznych, konserwantów czy barwników a co najważniejsze jest w 100% biodegradowalna. 

Należy pamiętać aby po każdym użyciu wycisnąć gąbkę z nadmiaru wody i powiesić w suchym miejscu. Zmywanie makijażu tą gąbką to sama przyjemność! Szkoda, że tak późno ją odkryłam. 











Jestem bardzo ciekawa czy miałyście okazję używać już któregoś z tych produktów?






#gąbkakonjac #yasumipolska #współpracabarterowa #porannyrytuał #korzeńkonjacu #pielegnacjatwarzy #naturalnapielęgnacja #sponge #konjac #yasumi #współpraca #ceraproblematyczna #pielegnacjatwarzy #pielegnacja #hebe #cosmetics #collab #nofilter #cleansingpowder #puderdomyciatwarzy #oczyszczanie #skin #hebe #drogeriahebe


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)