piątek, 14 kwietnia 2023

#2 Ulubieńcy PureBeauty / BIELENDA PROFESSIONAL Tonik z kwasami PHA 3% / recenzja [annakoper]

 




Moim kolejnym ulubieńcem z kwietniowego pudełka @purebeauty_pl jest tonik z kwasami PHA 3% od @bielenda.professional Przeznaczony jest dla każdego rodzaju skóry, w tym wrażliwej i naczynkowej. Przy mojej cerze mieszanej sprawdza się bardzo dobrze.


Produkt w swoim składzie zawiera
KWAS LAKTOBIONOWY – łagodzi podrażnienia oraz zaczerwienienia, przyspiesza regenerację oraz działa przeciwzapalnie.
GLUKONOLAKTON – wygładza oraz poprawia strukturę skóry, dodatkowo ujednolica koloryt skóry.
NIACYNAMID – reguluje wydzielanie sebum, poprawia także nawilżenie skóry oraz zmniejsza widoczność porów.
TREHALOZA - wpływa na nawilżenie skóry.












Podczas stosowania tego toniku zauważyłam, że bardzo dobrze wpłynął na szybsze gojenie się wyprysków. Moja cera wygląda zdecydowanie lepiej, bardziej rześko i promiennie, jest dobrze oczyszczona . Efekty zauważyłam już po kilku użyciach, moja buzia stała się bardziej rozświetlona oraz gładsza a rozszerzone pory stały się mniej widoczne. Produkt jak dla mnie jest praktycznie bezzapachowy, ma bardzo lekką konsystencję, szybko się wchłania i pozostawia moją cerę delikatnie zmatowioną. Muszę przyznać, że na początku obawiałam się, czy ten tonik nie podrażni mojej cery, jednak moje obawy były niepotrzebne. Po aplikacji toniku nie pojawiło się żadne pieczenie, podrażnienia czy przesuszenie mojej skóry.

Bardzo podoba mi się proste opakowanie oraz to, że na kartoniku umieszczono wszystkie najważniejsze informacje o produkcie, takie jak skład, sposób użycia oraz datę ważności. Samo opakowanie jest wygodne, dozuje odpowiednią ilość kosmetyku na wacik. Już wiem, że ten tonik zostanie ze mną na dłużej, super, że jest dostępny w mojej ulubionej drogerii @rossmannpl




































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)