poniedziałek, 19 czerwca 2023

Pielęgnacja skóry problematycznej z WELEDA I Seria kosmetyków z korą wierzby I [annakoper]




 Jakiś czas temu otrzymałam możliwość przetestowania produktów marki @weleda_polska Z racji tego, że moja cera ostatnio stała się problematyczna ( przetłuszczająca się strefa T, drobne niedoskonałości ) wybrałam kosmetyki, które w swoim składzie zawierają wyciąg z kory wierzby. 





W tej serii znajdziemy trzy produkty, żel oczyszczający, wygładzającą emulsję oraz kurację na trądzik czyli punktowy żel






Oczyszczający żel do twarzy świetnie sprawdzi się do codziennego stosowania. Zmniejsza widoczność niedoskonałości oraz zaskórników. Bardzo dobrze oczyszcza skórę oraz redukuje nadmiar sebum. Moja cera po użyciu tego żelu jest wygładzona i zmatowiona ( czyli taka jaką lubię najbardziej). Zazwyczaj stosuję go rano, daje uczucie odświeżenia i mam wrażenie, że delikatnie chłodzi. Jest on bardzo wydajny, już niewielka ilość produktu wystarczy na umycie całej twarzy.


Wygładzająca emulsja ma bardzo lekką konsystencję, szybko się wchłania i matuje skórę. Dzięki właściwościom antybakteryjnym wyciągu z kory wierzby, pomaga skórze w walce z zanieczyszczeniami a co najważniejsze nie zatyka porów. Koi podrażnioną skórę! Dzięki temu, że świetnie matuje moją cerę uwielbiam stosować go jako bazę pod makijaż.  Tak jak cała seria kosmetyków, także i ten produkt pachnie przepięknie. 


S.O.S kuracja na trądzik to żel punktowy, którego używam w momencie kiedy na mojej buzi pojawiają się pojedyncze niedoskonałości. Działa antybakteryjne, dzięki czemu wyraźnie zmniejsza wypryski. Dodatkowo skutecznie niweluje zaczerwienienie tkanki oraz nieprzyjemne uczucie ściągnięcia. Ekstrakt z lukrecji wpływa rozjaśniająco, a oczar wirginijski łagodzi stany zapalne. Konsystencja żelowa, bardzo szybko się wchłania. Preparat został zamknięty w tubce o pojemności 10 ml. Jest ona zakończona dzióbkiem, który dozuje odpowiednią ilość produktu. Sama tubka została wykonana z miękkiego materiału, dzięki czemu nie miałam problemu z wydobyciem żelu. Produkt przyspiesza gojenie niedoskonałości, wysusza i zmniejsza ich widoczność.  




Produkty z tej serii nie tylko są skuteczne ale także przyjemny w stosowaniu. Pachną cudownie, a to wszystko dzięki cudownemu ziołowo-kwiatowemu zapachowi. 




Produkty otrzymałam w ramach współpracy barterowej.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)