pi膮tek, 18 sierpnia 2023

#1 ULUBIE艃CY PUREBEAUTY 馃 JUNGLE FEVER 馃 / MIYA SERUM Z WITAMIN膭 C NA PRZEBARWIENIA / recenzja [annakoper]

 






Bardzo lubi臋 mark臋 Miya Cosmetics i zawsze ciesz臋 si臋, kiedy znajduj臋 ich produkty w pude艂kach PureBeauty

Dzi艣 b臋d臋 mia艂a dla Was dwie recenzje kosmetyk贸w w艂a艣nie tej firmy. 


Moim pierwszym ulubie艅cem jest serum z witamin膮 C, w kolejnym po艣cie b臋dziecie mogli przeczyta膰 moj膮 opini臋 o nawil偶aj膮co od偶ywczym kremie z mas艂em mango




Nie b臋d臋 ukrywa膰, 偶e bardzo ciesz臋 si臋, 偶e mam okazj臋 testowa膰 r贸偶ne produkty, dzi臋ki temu wiem jakie kosmetyki polubi艂y si臋 z moj膮 cer臋 a jakich powinnam unika膰. 


Moja sk贸ra twarzy ostatnio jest naprawd臋 w dobrym stanie, pozby艂am si臋 delikatnych przebarwie艅, niedoskona艂o艣ci a co najwa偶niejsze rozszerzone pory nie s膮 ju偶 tak widocznie jak wcze艣niej. 





Wiele razy wspomina艂am o tym, 偶e uwielbiam produkty kt贸re w swoim sk艂adzie maj膮 witamin臋 C, dlatego tym bardziej ciesz臋 si臋, 偶e taki produkt jak serum z MIYA  pojawi艂 si臋 w pude艂ku od PureBeauty.


W sk艂adzie tego serum mamy m. in. witamin臋 C, wod臋 z kwiat贸w gorzkiej pomara艅czy i ekstrakt z mandarynki japo艅skiej, to w艂a艣nie te sk艂adniki daj膮 efekt rozja艣nienia oraz zmniejszenia widoczno艣ci przebarwie艅. Dodatkowo w sk艂adzie znajdziemy niacynamid, inulin臋 oraz kwas mlekowy.


Serum zosta艂o zamkni臋te w buteleczce z ciemnego szk艂a o pojemno艣ci 30 ml, pipetka bardzo u艂atwia dozowanie produkty. Du偶y plus tak偶e za wygl膮d, szata graficzna kosmetyk贸w MIYA bardzo mi si臋 podoba. Du偶y plus tak偶e za to, 偶e na opakowaniu znajdziemy wszystkie najwa偶niejsze informacje o produkcie. 




Zapach produktu jest bardzo delikatny a po na艂o偶eniu serum na twarz, jest praktycznie nie wyczuwalny. Ja ostatnio coraz cz臋艣ci si臋gam po w艂a艣nie tego typu produkty, kt贸rych zapachy s膮 delikatne b膮d藕 s膮 bez zapachowe. 


Serum ma p艂yn膮 konsystencj臋 i bardzo lekk膮 formu艂臋. Po na艂o偶eniu na twarz bardzo szybko si臋 wch艂ania i nie pozostawia lepkiej warstwy na sk贸rze. 


Serum stosuje codziennie od dw贸ch tygodni, moja sk贸ra sta艂a si臋 bardziej promienna i roz艣wietlona. Wyr贸wna艂 si臋 tak偶e koloryt mojej sk贸ry a co najwa偶niejsze pozby艂am si臋 suchych miejsc na twarzy (policzki i sucha sk贸ra pod nosem) 

Ci臋偶ko mi oceni膰 dzia艂anie serum na przebarwienia, poniewa偶 na ten moment ich nie posiadam. Natomiast na pewno mog臋 powiedzie膰, 偶e serum nie spowodowa艂o 偶adnych negatywnych

reakcji na mojej sk贸rze.  Sk贸ra nie by艂a zaczerwieniona, podra偶niona a co najwa偶niejsze nie pojawi艂y si臋 偶adne niedoskona艂o艣ci.


Serum zazwyczaj u偶ywam wieczorem, oczywi艣cie pami臋tam o wcze艣niejszym dobrym oczyszczeniu sk贸ry. Stosuje go samodzielnie ale czasami dodaj膮 go do mojego ulubionego kremu.



Jak najbardziej jestem zadowolona z tego jak sprawdzi艂 si臋 u mnie ten produkt, na pewno kupi臋 go w przysz艂o艣ci. 






Produkt otrzyma艂am w ramach wsp贸艂pracy barterowej z PureBeauty
















Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie s膮 tu mile widziane. Pozdrawiam :)