sobota, 18 listopada 2023

ULUBIEŃCY KOSMETYCZNI / ZRELAKSUJ SIĘ! PureBeauty / RECENZJA BIELENDA PROFESSIONAL - Żelowy peeling z kwasami AHA i PHA 9% / [annakoper]





Żelowy peeling z kwasami AHA i PHA 9% od marki BIELENDA PROFESSIONAL to kolejny produkt, który trafia na listę ULUBIEŃCY MIESIĄCA!

 Otrzymałam go w ostatnim pudełku ZRELAKSUJ SIĘ  od PureBeauty.




Bardzo dbam o swoją cerę i ważne jest dla mnie, jej dobre oczyszczanie oraz złuszczanie martwego naskórka. Raz na jakiś czas wykonuję peeling kawitacyjny, ale aby go wykonać muszę poświecić na to trochę więcej czasu.  Dlatego świetną alternatywą są dla mnie peelingi enzymatyczne, które nakładam na 10 minut, produkt sam zajmie się oczyszczeniem mojej cery, a ja w tym czasie mogę zająć się czymś innym. Peelingi enzymatyczne jak i te kwasowe to zdecydowanie to, co moja skóra lubi najbardziej. Świetnie złuszczają martwy naskórek, ale bez żadnych podrażnień.  



 Żelowy peeling od BIELENDA PROFESSIONAL znajduje się w bardzo wygodnym opakowaniu z pompką, co bardzo spodobało mi się. Do jednorazowej aplikacji wystarczają mi 2/3 pompki, co sprawia, że ten peeling jest naprawdę wydajny.




Dodatkowo opakowanie umieszczono w kartoniku, na którym umieszczono wszystkie najważniejsze informacje. Producent zaleca aby aplikować produkt na ok 10 minut, raz na 7-10dni.






Peeling Acid Booster zawiera kompleks kwasów AHA (glikolowego, migdałowego, mlekowego) oraz kwas laktobionowy PHA. Można go stosować na twarz, szyję i dekolt, z pominięciem okolic oczu. Produkt ma postać bezbarwnego żelu, który bardzo sprawnie się rozprowadza a następnie zmywa. Podczas aplikacji nic nie spływa, jego zapach jest dość specyficzny i ciężko mi porówna go do czegokolwiek, ale nie jest zbyt intensywny i w żaden sposób nie przeszkadza mi. 

 Po jego aplikacji czuję delikatne mrowienie ale nie jest to nieprzyjemne uczucie. Byłam bardzo ciekawa czy po zmyciu produktu na mojej twarzy pojawią się zaczerwienienia bądź podrażnienia, ale tak się nie stało. Uwielbiam to jak moja skóra wygląda po zastosowaniu tego peelingu, jest dobrze oczyszczona, miękka i delikatnie napięta. Dodatkowo zauważyłam, że moje pory na policzkach oraz nosie nie są już tak widoczne jak dawniej.




Produkt oprócz tego, że złuszcza martwe komórki naskórka to dodatkowo wyrównuje koloryt skóry, jej strukturę oraz delikatnie ją rozjaśnia. Dzięki niemu przygotujemy cerę na przyjęcie składników aktywnych. 



Produkt otrzymałam w pudełku z kosmetykami od PureBeauty
[ współpraca barterowa ] 







1 komentarz:

  1. Świetnie się go stosuje! Uwielbiam peelingi. Na skórę głowy stosuję peeling tricho od Pilomax, na ciało uwielbiam peelingi od Ziaja.

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)