poniedziałek, 21 lutego 2022

Artishoq, Odżywka do włosów Ekspresowa kuracja chroniąca i utrwalająca kolor.




 Nie wyobrażam sobie moje pielęgnacji włosów bez dobrej odżywki. Był czas kiedy po umyciu włosów nie chciało mi się nic na nie nakładać, szkoda mi było na to czasu. 🙈 Uważałam, że przecież wystarczy umyć włosy szamponem i tyle. Teraz wiem, że to był największy błąd. Moje włosy były w okropnym stanie, nie mogłam ich rozczesać, wyglądały jak siano.

Teraz kiedy zaczęłam dbać o włosy nie wyobrażam sobie aby pominąć nałożenie odżywki, dodatkowo zaczęłam ją wczesywać aby jeszcze lepiej wzmocnić działanie preparatu i ułatwiać późniejsze rozczesywanie moich włosów.






Ostatnio pokazywałam Wam pudełko od @purebeauty_pl 💗 znalazłam w nim odżywkę chroniącą i utrwalającą kolor marki @artishoq_pl 💙
Byłam bardzo ciekawa jak ta odżywka sprawdzi się na moich włosach. Już nie raz chciałam ją kupić, ponieważ wiele razy widziałam jej reklamę w telewizji. Nie muszę mówić jak działają na mnie reklamy 🙈 tym bardziej kosmetyków. Miałam to szczęście że akurat byłam zamknięta w domu więc nie mogłam wybrać się do mojej ulubionej drogerii. 


Nawet nie wiecie jak ucieszyłam się kiedy okazało się, że w pudełku od @purebeauty_pl znalazłam ten produkt 💙
Seria tych kosmetyków @artishoq_pl została stworzona dla osób, które chcą stosować profesjonalną pielęgnację włosów u siebie w domu.
Skład tej odżywki jest świetny znajdziemy w nim ekstrakt z kawioru, olej słonecznikowy, wyciąg z karczocha oraz puder perłowy - brzmi nieźle prawda 
Odżywka ma za zadanie pielęgnować włosy a przy tym chronić ich kolor.

Konsystencja tej odżywki jest dość gęsta prawie jak maska. Zapach bardzo neutralny, więc powinien spodobać się każdemu. Lubię wygląd moich włosów po zastosowaniu tej odżywki, włosy są sypkie, miękkie a przede wszystkim super się rozczesują. 💙

Dziękuję @purebeauty_pl 💗💜






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)