poniedziałek, 21 lutego 2022

Zaprojektuj sobie etui / funnycase.pl [annakoper]

 


Nie wiem jak Wy ale ja już nie mogę doczekać się wiosny . Cieszy mnie to, że za oknem robi się coraz cieplej i dzień jest dłuższy. 

 #wiosnoczekamnaciebie 




Myślę, że każdy z Was znajdzie coś ciekawego. Jeżeli jednak nic nie przypadnie Wam do gustu, żaden problem, sami możecie zaprojektować własne etui. Ja zdecydowałam się na 2 etui BLACK CASE GLASS. Etui z kotem 😺 powędrowało dla mojej mamy ❤️ a różowe wiadomo 🙈 dla mnie 💗🌸


 ETUI BLACK CASE GLASS  to połączenie gumowej obudowy ze szklaną nakładką. Całość wykonana jest z najlepszej jakości materiałów. Dzięki szklanej powłoce nadruk jest zabezpieczony przed blaknięciem i ścieraniem. Produkt doskonale zabezpiecza smartfon przed uszkodzeniami a co najważniejsze świetnie wygląda.











@funnycase.pl  zrobiła mi ogromną niespodziankę, ponieważ dodatkowo otrzymałam aż 4 obudowy do mojego iphona. 

Bardzo dziękuję @funnycase.pl teraz mój telefon nie będzie narzekał na to, że nie ma się w co ubrać . Na stronie @funnycase.pl jest wiele fantastycznych wzorów  etui. 







 Mam dla Was kod rabatowy -20% na hasło: HELLOFUNNY rabat dotyczy tylko etui z kreatora! 



Które etui najbardziej Wam się spodobało 🤔? 




#współpraca #etuinatelefon #iphonecase #funnycase #zaprojektujetui #etuinatelefonodfunnycase






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)