wtorek, 15 lutego 2022

Shop.excmobile.eu Kolorowe gadżety do Twojego telefonu [annakoper]






 Kto jest największą fanką koloru różowego? Oczywiście, że ja!

Pamiętam czasy kiedy byłam nastolatką, uwielbiałam kolor czarny. Czarne ubrania, czarne włosy nawet mój pokój był prawie cały czarny. Na starość trochę mi się zmieniło, pokochałam kolor różowy. Anka gadżeciarka  niestety muszę się do tego przyznać, uwielbiam gadżety. Nowy kubeczek, notesik a może długopis z diamentem, tak poproszę.







A może nowa różowa ładowarka i stojak na telefon No raczej, muszę to mieć Te różowe gadżety są od excmobile Na ich stronie znajdziecie nie tylko różowe rzeczy. Lubisz czerwony, zielony a może niebieski, nie ma problemu 





A może potrzebujesz nowego zapachu do samochodu  Koniecznie zajrzyjcie na excmobile 


Nareszcie mam wtyczkę  do której mogę podłączyć dwa urządzenia, do tego długi kabel i ten stojak. Teraz zdecydowanie lepiej ogląda się filmy.

Potrzebowałam tych gadżetów do telefonu.





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)