czwartek, 7 kwietnia 2022

spring's calling PureBeauty / ONLYBIO odżywka domykająca łuskę włosa / recenzja

 




Dziś kolejna recenzja produktu, który znalazłam w pudełku  @purebeauty_pl

 🌸🌼☘️




Tym razem jest to odżywka do włosów od @onlybio.life ♥️

Jestem ogromna fanka produktów tej firmy, stosuje je już od dłuższego czasu i jeszcze żaden kosmetyk mnie nie rozczarował. ♥️

Bardzo się cieszę, że dzięki @purebeauty_pl mam możliwość poznawania nowych produktów 

  









Naturalna, wegańska formuła z kwasem mlekowym, cytrynowym i emolientami -brzmi świetnie. Odżywka super sprawdzi się do włosów o każdej porowatości ale szczególnie szorstkich i pozbawionych blasku. Czyli idealna dla moich włosów. 🙈 
Ostatnio rozjaśniałam włosy i niestety stały się dość suche. 


Odżywka domyka łuski włosa, a pasma stają się gładkie i błyszczące. I z tym muszę się zgodzić! Włosy po użyciu tej odżywki są niesamowicie gładkie, miękkie w dotyku i lśniące.
 Teraz kiedy zaczęłam jeszcze bardziej dbać o włosy nie wyobrażam sobie aby pominąć nałożenie odżywki, dodatkowo zaczęłam ją wczesywać aby jeszcze lepiej wzmocnić działanie preparatu i ułatwiać późniejsze rozczesywanie moich włosów.


Oprócz tego, ze odżywka świetnie działa to ma cudowny zapach 🍊🧡









Znacie kosmetyki @onlybio.life ? 🧡🤔
Jakie są Wasze ulubione kosmetyki tej marki?










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)