poniedziałek, 4 kwietnia 2022

spring's calling PureBeauty / Maybelline instant anti age eraser / recenzja

 







Ostatnio pokazywałam wam pudełko od @purebeauty_pl 🌸🌼☘️

W wiosennej edycji Spring’s Calling znalazłam wiele ciekawych kosmetykow, które już od dawna chodziły mi po głowie. Mam wrażenie że firma czytała w moich myślach tworząc ten box. 😍


Dziś mam dla Was recenzje pierwszego mojego ulubieńca, jest nim korektor od @maybelline_pl

Ten korektor to spełnienie moich marzeń, już od dawna chciałam go przetestować.Bardzo się cieszę, że dzięki @purebeauty_pl miałam okazję przetestować go.

Maybelline Instant Anti-Age Eraser to multifunkcyjny korektor o bardzo dobrym kryciu.

Jego formuła, zawierająca ekstrakt z jagód Goji oraz Haloxyl, kompleksowo dba o wrażliwą skórę, daje komfort nawilżenia i promiennego wyglądu.

W pudełku znalazłam odcień 01, do koloru mojej karnacji pasuje idealnie.
Bardzo spodobał mi się aplikator, ta puchata gąbeczka bardzo ułatwia aplikacje produktu.


Zastanawiam się, także nad zakupem ciemniejszego koloru, myślę, że fajnie sprawdzi się do konturowania twarzy. 










Korektor ma bardzo dobre krycie, super radzi sobie z zakryciem cieni pod oczami czy niedoskonałości. Jest bardzo lekki, kremowy, nie obciąża i nie co najważniejsze nie wysusza skóry.







Znacie ten korektor?
Jeżeli tak to jak Wam się sprawdził?











Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)