poniedziałek, 24 października 2022

Ulubieńcy COLLECT MEMORIES PureBeauty / BIOLAVEN MASECZKA CAŁONOCNA DO TWARZY [annakoper]

 




Maseczka całonocna Biolaven to kolejny produktu który trafia na listę moich ulubionych kosmetyków. #ulubieńcypurebeauty


Byłam bardzo ciekawa jak ta maseczka sprawdzi się na mojej skórze, nigdy wcześniej nie używałam maseczek, które aplikujemy na całą noc. Myśle, że to idealny produkt na sezon jesienno zimowy.












Pierwsze na co zwróciłam uwagę to kolor 💜 oraz zapach tej maseczki – jest przepiękny.







Konsystencja maski jest dość rzadka, ale po aplikacji na skórę nie spływa. Swoją konsystencja przypomina mi trochę jogurt 🤔




Maseczka w swoim składzie zawiera ekstrakt z winogron, który w połączeniu z resweratrolem, kompleksem ceramidów, kwasem hialuronowym działa dwufunkcyjnie: rozjaśnia oraz rozświetla.

Silnie nawilża i uelastycznia skórę twarzy, szyi oraz dekoltu. Skóra po jej zastosowaniu jest delikatnie rozjaśniona, promienna i bardzo gładka. 🤩

Jestem ciekawa czy miałyście okazję używać już jakiś kosmetyków @biolaven.pl ? 🤔













[materiał reklamowy]
Produkt otrzymałam w ramach współpracy barterowej z PureBeauty

#materiałreklamowy #współpracabarterowa #purebeauty #purebeautypl #boxkosmetyczny #biolavenpl #naturalnekosmetyki #jesień #hybrydowelove #skincare #beautybloggers #autumnvibes #maseczkacałonocna #maseczkadotwarzy #warszawa #wieczornapielegnacja #jesiennybox #purebjutinki #reklama #testujękosmetyki #annakoperblog

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)