niedziela, 23 października 2022

Ulubieńcy COLLECT MEMORIES PureBeauty / ARTEGO - DWUFAZOWY SPRAY TERMOOCHRONNY DO WŁOSÓW [annakoper]

 



Dziś post skierowany do wszystkich włosomaniaczek. Jeżeli tak jak ja macie bzika na punkcie swoich włosów i uwielbiacie o nie dbać to koniecznie musicie poznać ten kosmetyk. 😍




Jakiś czas temu pokazałam Wam zawartość październikowego pudełka od PureBeauty






Znalazłam w nim wiele ciekawych kosmetyków i dziś chciałabym Wam powiedzieć kilka słów na temat pierwszego z nich.







Dwufazowa mgiełka ARTEGO to produkt który zabezpiecza zewnętrzną warstwę włosów chroni je także przed działaniem wysokich temperatur. Jest to produkt dwufazowy dlatego aby aktywować jego formułę przed każdym użyciem musimy go wstrząsnąć.











Produkt ten zawiera składniki odbijające światło zapewniając tym samym piękny połysk włosów niezależnie od jego koloru. I z tym muszę się zgodzić po zastosowaniu tej mgiełki moje włosy wyglądają super, są lśniące, gładkie i cudowne w dotyku. Mgiełkę stosuje na mokre jak i na suche włosy. Świetnie sprawdza się po myciu włosów, dzięki temu bez problemu mogę je rozczesać.


Jestem ciekawa czy miałyście okazje używać kosmetyków ARTEGO ?🤔






[material reklamowy]
Produkt otrzymałam w ramach współpracy barterowej z @purebeauty_pl












#purebeauty #kosmetyki #box #beauty #termoshimmer #beautyblog #beautybloggers #artegopolska #spraydowłosów #włosomaniaczka #mgiełkanabłyszczająca #lifestyle #lifestyleblogger #purebeauty_pl #ulubieńcypurebeauty #hybrydanails #hybrydy #lakieryhybrydowe #współpracareklamowa #pumpkin #autumn #autumnoutfit #jesień #uroda #pielęgnacjawłosów #picoftheday

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)