środa, 12 października 2022

Ulubieńcy PURE BEAUTY | by HUSHAAABYE#3 ANTYOKSYDACYJNA EMULSJA DO MYCIA TWARZY I DEMAKIJAŻU - mohani [annakoper]




Emulsja do mycia twarzy i demakijażu od Mohani to kolejny produkt, który trafia na moją listę ULUBIEŃCY KOSMETYCZNI 🤩


Produkt ten otrzymałam w limitowanym pudełku #Hushaaabye3 od PureBeauty i @hushaaabye

Emulsja ma konsystencje galaretki o cudownym cytrusowym zapachu. Zapach ten bardzo kojarzy mi się ze Świętami Bożego Narodzenia! 🎄🍊🎅







Już sama nazwa – galaretka bardzo przyciąga uwagę.
Produkt ten polecany jest do każdego rodzaju cery, nawet tej wrażliwej. Galaretka świetnie oczyszcza skórę ale przy tym nie podrażnia jej. Radzi sobie nawet z mocnym makijażem.

Ma świetny skład, posiada olej jojoba, rokitnikowy, rycynowy czy z rokitnika.


Produkt po kontakcie z wodą emulguje i delikatnie się pieni. Po użyciu tej galaretki moja skóra jest dobrze oczyszczona a przy okazji nawilżona. Nie zatyka porów i nie powoduje uczucia ściągnięcia skóry.




Produkt otrzymałam w ramach współpracy barterowej z PureBeauty
PureBeauty - Dziękuję 🧡





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)