wtorek, 11 października 2022

Ulubieńcy PURE BEAUTY | by HUSHAAABYE#3 CHELATUJĄCY SZAMPON ENZYMATYCZNY DO SKÓRY GŁOWY - Stars from the stars [annakoper]





 Limitowany box z kosmetykami PureBeauty był moim marzeniem już od bardzo dawna.


Chyba każda kobieta, która uwielbia kosmetyki chciałaby otrzymać pudełko wypełnione po brzegi tak wspaniałymi kosmetykami.


Dziś przyszła pora na pierwszego ulubieńca!







Jest nim
⭐️CHELATUJĄCY SZAMPON ENZYMATYCZNY DO SKÓRY GŁOWY stars_from_the_stars
Nigdy wcześniej nie używałam takiego szamponu dlatego byłam bardzo ciekawa jak sprawdzi się na moich włosach.

Ten szampon ma podwójne działanie – oczyszczające i jednocześnie chelatujące (usuwa osad mineralny z twardej wody, a przy okazji pozostałości po stylizacji), a połączenie delikatnego peelingu enzymatycznego pozwala na dokładne oczyszczenie skóry głowy.

Niestety od czasu do czasu używam suchych szamponów, codziennie na moich włosach pojawi się także odrobina lakieru do włosów dlatego bardzo ważne jest dla mnie to aby mieć produkt, który będzie świetnie oczyszczał moje włosy -całe szczęście już go znalazłam.🤩

Produkty @stars_from_the_stars zawierają min. 97% składników pochodzenia naturalnego. A ich formuły posiadają prestiżowy certyfikat Vegan Society.







W składzie szamponu znajdziemy
⭐️Papainę i owocowe kwasy AHA, które regulują naskórek i w delikatny sposób złuszczają martwe naskórki.
⭐️Sodium phytate to certyfikowany składnik chelatujący, działa antyoksydacyjnie i jest bezpieczny.

Szamponu używam raz, czasami dwa razy w tygodniu. Ma bardzo przyjemny zapach, dobrze się pieni a co najważniejsze świetnie oczyszcza włosy oraz skórę głowy. Produkt znajduje się w opakowaniu z wygodną pompką.

Za 400ml musimy zapłacić ok 23zł




Szampon otrzymałam w ramach współpracy barterowej z @purebeauty_pl
PureBeauty - Dziękuję 💛








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)