sobota, 17 lutego 2024

Przygotuj skórę na wiosnę! FILLER BOX od PureBeauty a w nim kosmetyki REVITALIFT FILLER L'oreal Paris / [annakoper]

 



 PureBeauty ostatnio bardzo mnie rozpieszcza, znowu otrzymałam dodatkowe pudełko, tym razem z produktami marki @lorealparis
Wszystkie z nich są produktami pełnowymiarowymi. 

Znalazłam aż trzy kosmetyki z serii REVITALIFT FILLER, które idealnie sprawdzą się do codziennej pielęgnacji, to dzięki nim jeszcze lepiej przygotuję moją cerę na nadchodzącą wiosnę. Serum do twarzy, serum pod oczy oraz krem z kwasem hialuronowym, zestaw idealny! Serum do twarzy oraz pod oczy używam już od dawna, są to jedne z moich ulubionych kosmetyków, których używam w mojej pielęgnacji. Krem to dla mnie nowość, słyszałam wiele pozytywnych opinii na jego temat, dlatego bardzo cieszę się, że znalazł się w tym pudełku. 
 






Jak zawsze BOXY od PureBeauty są przepięknie zapakowane, a każde pudełko ma inną grafikę. Tym razem kolor i grafika bardzo nawiązuje do tego co możemy w nim znaleźć. W każdym pudełku znajduje się także ulotka z najważniejszymi informacjami o kosmetykach. 








L’Oréal Paris Revitalift Filler 
Wygładzające serum do twarzy z 1,5% czystego kwasu hialuronowego. 

Wygładzające serum Revitalift Filler z 1,5% czystego kwasu hialuronowego, które codziennie dostarcza skórze porcję ultra-skoncentrowanego kwasu hialuronowego o wielopłaszczyznowym działaniu. Formuła serum zawiera: - makrocząsteczkowy kwas hialuronowy [0,5%] - tworzący na powierzchni skóry barierę zapobiegającą nadmiernej utracie wody, co zapewnia efekt nawilżenia; - mikrocząsteczkowy kwas hialuronowy [1%] - wnikający w głębsze warstwy skóry, by stopniowo wypełnić zmarszczki od wewnątrz. Tak jak wspominałam używam już tego serum i świetnie sprawdza się w pielęgnacji mojej cery, moja skóra uwielbia produkty z kwasem hialuronowym. Serum do twarzy bardzo dobrze nawilża moją skórę sprawia, że jest bardziej elastyczna i wygładzona. Po nałożeniu na skórę, bardzo szybko się wchłania i nie pozostawia na niej nieprzyjemnego uczucia lepkości. Stosuję je na lekko zwilżoną twarz, zazwyczaj pod to serum używam różnych hydrolatów. Zapach produktu od razu przypadł mi do gustu, nie jest on zbyt intensywny, myślę że każdemu się spodoba. 
    Cena serum to 63,99zł







L’Oréal Paris Revitalift Filler 
Intensywnie wypełniający krem na dzień z SPF 50. 

Jest to krem z wysoką ochroną przeciwsłoneczną, dodatkowo jego formuła została wzbogacona trzema rodzajami kwasu hialuronowego, który pomaga przywrócić skórze sprężystość i chroni ją przed fotostarzeniem. Krem SPF od L'Oreal Paris  ma dosyć gęstą ale kremową konsystencję. Bardzo dobrze się go rozprowadza na twarzy i szyi. Pomimo tego, że w swoim składzie zawiera SPF to nie bieli ale za to zostawia satynowe wykończenie na skórze. Czasami używam go jako bazę pod makijaż, ponieważ bardzo dobrze współpracuje z podkładem. Moja skóra po użyciu tego kremu jest miękka, bardzo dobrze nawilżona a przede wszystkim zabezpieczona przed promieniami słonecznymi. Cena kremu to 55,99zł










L’Oréal Paris Revitalift Filler 
Serum pod oczy z 2,5% [kwas hialuronowy + kofeina].


Pierwsze serum pod oczy z kompleksem 2,5% czystego kwasu hialuronowego i kofeiny. Czysty kwas hialuronowy wspomaga intensywne nawilżenie i redukcję zmarszczek wokół oczu, a czysta kofeina pomaga zredukować cienie pod oczami. Formuła została wzbogacona o niacynamid i witaminę Cg – te substancje aktywne pomagają rozświetlić skórę pod oczami, zapewniając odświeżony wygląd.  Serum pod oczy posiada potrójny, metalowy aplikator, który zapewnia chłodzący masaż oraz pomaga zmniejszyć obrzęki na powiekach. Trzymam go w lodówce, aby jeszcze bardziej wzmocnić efekt jego działania. Serum ma lekką formułę i także szybko się wchłania. Zapach bardzo podobny do zapachy serum do twarzy, jednak jest zdecydowanie mniej intensywny. Tego serum pod oczy zużyłam już 3 buteleczki, to dzięki niemu pozbyłam się cieni pod oczami. 
Cena produktu to 77,99 zł.



























 Box z kosmetykami otrzymałam w ramach współpracy z PureBeauty







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)