piątek, 24 czerwca 2011

Ombre..

Jestem osobą, która lubi często się zmieniać, jak już wczoraj pisałam postanowiłam zmienić kolor włosów. Jednak efekt rozjaśniania nie był taki jaki powinien, później spodobało mi się to co wyszło... a dzisiaj hmmm a dzisiaj rano doszłam do wniosku, że jednak muszę zmienić kolor, nudno jakoś się zrobiło u mnie na głowie. Z racji tego, że moje włosy są w krytycznym stanie, rozjaśniam tylko końcówki czyli robię coś w stylu OMBRE. Całe rozjaśnianie dopiero nastąpi pod koniec wakacji, wtedy mam zamiar stać się ciemną blondynką... coś w tym stylu.






OMBRE..



A co do dzisiejszego dnia spędzonego z chłopakami... hahah było super później napiszę coś więcej.
Anka !!! weź się do roboty... yyyy znowu zaniedbuję bloga, miałam napisać i dodać tutaj tak wiele, jednak teraz tylllleee się dzieje. Nie mam kiedy.

o ołłł włosy mi się chyba palą..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)