poniedziałek, 12 marca 2018

RECENZJA #4 biogo.pl / SZAMPON NA ŁOPIANOWYM PROPOLISIE BABCIA AGAFIA



Cześć!

Szampon na łopianowym propolisie to kolejna nowość (dla mnie) od Babuszki Agafii, którą miałam okazję testować.
Podczas składania zamówienia na stronie biogo.pl najbardziej skupiłam się na produktach, które mają zapobiegać wypadanie włosów, czy ten szampon sprawdził się u mnie?
Zapraszam do dalszej części postu.






DZIAŁANIE Regeneruje i zapobiega wypadaniu włosów. Przeznaczenie: Przeznaczony do mycia i pielęgnacji słabych i zniszczonych włosów z tendencją do wypadania.

 SPOSÓB UŻYCIA Nanieść szampon na wilgotne włosy i skórę głowy i okrężnymi, masującymi ruchami wzbudzić pianę. Spłukać wodą. 

SKŁADNIKI Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Sodium Chloride, Cocamide DEA, Cocamidopropyl, Guar Hydroxypropyltrimonium Chloride, Arctium Lappa, Glycine Soja Oil, Urtica Dioica Extract, Chamomilla Recutia Flower Water, Althaea Officinalis, Salvia Officinalis Oil, Carum Carvi Fruit Oil, Mel, Saponaria Officinalis, Cera Alba, Panthenol, Niacinamid, Citric A., Parfum, Methylchloroisothiazoline, Methylisothiazolinone, Benzyl Salicylate, Hexyl Cinnamal, Cl 15985, Cl 19140, Cl 42090, Cl 14720.






Receptura tego szamponu została wzbogacona o tytułowy łopian, organiczny ekstrakt z prawoślazu, oleje kminku i szałwi.  Za ogromną butelkę 550ml na stronie biogo.pl zapłacimy tylko 8,71zł. 







Produkt otrzymujemy w czarnej butelce, przez którą niestety nie jesteśmy w stanie zobaczyć jaka ilość szamponu w niej została. Opakowanie jest stabilne i wygodne w użytkowaniu.
 Świetnym pomysłem okazała się być nakrętka z dozownikiem, dzięki któremu możemy wylać odpowiednią ilość produktu. Nie mamy z tym żadnych problemów ponieważ konsystencja produktu jest lekka i żelowa.







Zapach szamponu jest dość specyficzny, mydlany lekko ziołowy i nie każdemu może się spodobać. 
Nie jest intensywny i nie pozostaje na włosach, za co duży plus. 
Zdecydowanie wolę szampony o tej żelowej konsystencji, mam wrażenie, że mniej obciążają moje włosy u nasady i nie przyspieszają przetłuszczania.  






Szampon świetnie oczyszcza skórę głowy, fantastycznie radzi sobie ze zmywaniem różnego rodzaju olei. Jak na szampon, który posiada SLS jest bardzo delikatny, nie podrażnia ani nie wysusza skóry głowy.
Włosy po jego zastosowaniu potrzebują wsparcia odżywki, która pomoże nam je rozczesać.
Lubię ten szampon ponieważ moje włosy wyglądają naprawdę dobrze, nie puszą się, dobrze się układają a co najważniejsze wyglądają na zdrowsze.
Co do wypadania włosów! Jestem w szoku, moje włosy w ostatnim czasie są zdecydowanie w lepszej kondycji a dodatkowo rosną jak szalone. Nie jest to jedyny szampon, który obecnie używam. Stosuję go na zmianę z innymi,których recenzję będziecie mogli przeczytać w kolejnych postach. 

 Tak jak wspomniałam w poprzedniej notce, nie mogę stwierdzić, który z produktów najbardziej pozytywnie wpłyną na to co dzieje się z moimi włosami, prawdopodobnie jest to zasługa wszystkich! 
Warto było zmienić całą pielęgnację moich włosów!





Lubię ten produkt ponieważ jest bardzo wydajny, świetnie działa na moje włosy a co najważniejsze jego cena jest bardzo atrakcyjna więc czego chcieć więcej. 
Polecam!

A Wy znacie produkty Babuszki Agafii?




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)