środa, 4 września 2019

Czas na sprzątanie! / Wessper - akcesoria do odkurzacza.





Nie wiem jak Wy ale ja uwielbiam sprzątać! Lubię kiedy wszystko jest na swoim miejscu, w domu unosi się piękny zapach iiiii na dywanie nie ma sierści kotów. Po moim domu biegają dwa koty i królik, a co za tym idzie? Masa sierści, która nie jest tak łatwa do pozbycia.

 Odkurzacz- to coś co za każdym razem pomaga mi w sprzątaniu, dlatego jakiś czas temu postanowiłam zamówić kilka ,,gadżetów,,  ze strony  agdmaster.com



Zacznijmy może od tego co znalazło się w przesyłce.
















Worki papierowe są wykonane z 2 warstw ekologicznego, wytrzymałego papieru filtracyjnego, dzięki czemu z łatwością zatrzymują drobne cząsteczki brudu a także wspomagają pracę głównego filtra wylotowego odkurzacza. Worki posiadają wygodny uchwyt umożliwiający łatwe zamontowanie ich w odkurzaczu. Poprawne umieszczenie worka w urządzeniu zapewnia bezpieczną pracę bez ryzyka uszkodzenia worka. Papier filtracyjny jest bezpieczny dla środowiska. Jest to jeden z najbardziej ekologicznych materiałów, z których wykonuje się worki. Wybierając ten rodzaj worków dbasz o środowisko.
Cena worków to 14,99zł









Koniec z brzydkim zapachem, który czasami wydobywa się z odkurzacza. Na stronie znajdziecie wiele wkładów zapachowych, sami zdecydujcie jaki zapach lubicie najbardziej!
Ja wybrałam te o zapachu lawendy. W zestawie otrzymujemy 5szt, a ich cena to 7,90zł.






Uniwersalna turboszczotka posiada regulowany uchwyt, dzięki czemu jest kompatybilna z odkurzaczami z rurami o śr. 32–38 mm. Umożliwia bardzo szybkie i efektywne usuwanie wszelkiego rodzaju zanieczyszczeń z różnych powierzchni. Jest świetna!
 Posiada obracający się wałek, ruchomą listwę kółka. Przy jej użyciu w prosty sposób pozbędziemy się sierści zwierząt, nitek czy innych niepotrzebnych rzeczy. Szczotka znakomicie spełnia swoje zadanie, jest funkcjonalna, bardzo wygodna a co najważniejsze solidnie wykonana. Dzięki niej możemy zaoszczędzić sporo czasu ponieważ odkurzanie zajmuje kilka chwil. 
Cena turboszczotki to 50,90zł











Model mojego odkurzacza to SENCOR SVC 45BK, wszystkie akcesoria do tego modelu znajdziecie TUTAJ











Oczywiście nie mogło zabraknąć....
Mój mały pomocnik, Roman!




  
Wszystkie te akcesoria są marki Wessper dostępne na https://www.agdmaster.com/














7 komentarzy:

  1. Przydatne bardzo :D

    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja stosuję naturalny olejek eteryczny lawendowy i sumie ja też lubię sprzątać... :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ładnego masz pomocnika :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Worki musze sprawdzić, bo właśnie mi się skończyły

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę musiała kupić ten zapach, lawendowy bym chciała

    OdpowiedzUsuń
  6. taki ładnie pachnące ekologiczne odświeżacze powietrza do odkurzacza to jest to! zawsze mnie denerwował zapach jaki się unosi z odkurzacza i potem wypsikiwałam całe pomieszczenie sprayami zapachowymi, ale taki wkład by mi ułatwił sprawę :D

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)