poniedziałek, 7 lutego 2022

Hempmont olejki CBD / annakoper

 


Cześć :) dziś chciałabym pokazać Wam zawartość kolejnej przesyłki, którą otrzymałam w ostatnim czasie.

 Tym razem w ramach współpracy do testowania dostałam dwa olejki CBD Hempmont

 O olejkach CBD słyszałam już bardzo dawno ale jakoś nigdy nie zagłębiłam się w ten temat bardziej. Z racji tego, że na ig wiele osób zaczęło reklamować olejki CBD, postanowiłam, że chyba czas na to aby poczytać więcej na ten temat. 

Wyszło dokładnie tak samo jak z kolagenem, o którym pisałam kilka dni temu na ig. Ciągle pojawiające się reklamy zachęciły mnie aby dowiedzieć się czegoś więcej. Przeczytałam wiele recenzji, w których ludzie zachwalali działanie olejków CBD, byłam zła, że nie zainteresowałam się tym tematem wcześniej. Najbardziej zaciekawiło mnie to, że stosowanie olejków CBD świetnie wpływają na lepszy sen, problemy z tarczycą, bóle migrenowe, ataki paniki a nawet stany depresyjne.

 Znalazłam produkt, który może mi pomóc przy moich problemach zdrowotnych. Czemu go nie spróbować. 🤔


 Kiedy otrzymałam możliwość przetestowania olejków od Hempmont bardzo się ucieszyłam. 


Dostałam dwa olejki - aktualnie jest na nie super promocja!

Hempmont Classic 10% 

 Hempmont Apeks 10% 



Hempmont Classic 10% 








Olej z konopi CBD marki Hempmont, to całkowicie naturalny i legalny produkt, pozyskany metodą ekstrakcji CO2, z najwyższej jakości lokalnych konopi. Wszystkie olejki CBD pozbawione są zbędnego wosku oraz chlorofilu, co znacznie poprawia jakość jak ekstraktu.

 Olejki CBD Hempmont również jako jedne z nielicznych są przebadane. Produkt zawiera pełne spektrum kannabinoidów takich jak CBDA, CBDV, CBN, THC, THCA, CBC, CBG, CBGA, oraz terpeny i flawonoidy. 

Dla kogo?: Początkujący / Średniozaawansowani 

Ilość CBD w porcji: 20 mg / 4 krople 

Ilość porcji w opakowaniu: 60 

Zawartość CBD: 10%, 1200 mg

 Forma: Ekstrakt / Olej o pełnym spektrum

źródło


 Hempmont Apeks 10% 






Olejek konopny CBD z serii Hempmont Apeks®, to w pełni naturalny i legalny produkt, pozyskany metodą ekstrakcji CO2, z najlepszej jakości lokalnych konopi. Olejki z serii Apeks, ekstrahowane są jednym z kilku dostępnych na świecie ekstraktorów CO2 tej klasy, firmy Apeks Supercritical. 

Charakteryzuje się on niesamowitą czystością oraz aromatem.

 Jest to światowej jakości ekstrakt niedostępny nigdzie indziej.

Produkt zawiera pełne spektrum kannabinoidów takich jak CBDA, CBDV, CBN, THC, THCA, CBC, CBG, CBGA, oraz terpeny i flawonoidy. 

Dla kogo?: Początkujący 

Ilość CBD w porcji: 20 mg / 4 krople 

Ilość porcji w opakowaniu: 60 

Zawartość CBD: 10%, 1200 mg 

Forma: Ekstrakt / Olej o pełnym, poszerzonym spektrum


Główne cechy produktu: 

pomaga regulować sen 

posiada pełne spektrum związków konopnych 

nie jest psychoaktywny 

jest całkowicie legalny 

przebadany przez akredytowane laboratoria

 dostawa następnego dnia

 butelka starcza na 60 dni

źródło





Zaczynam testowanie produktów! Niedługo postaram się dodać recenzje. Mam nadzieję, że zauważę efekty 


 Jeżeli zaciekawił Cię temat olejków cbd, lub zmagasz się z którymś z problemów, o którym wspomniałam wyżej koniecznie zajrzyj na Hempmont znajdziesz tam wiele przydatnych informacji! 


Ja żałuję że nie zrobiłam tego wcześniej.

 Koniecznie napiszcie czy używacie olejki CBD?


 Dziękuję firmie Hempmont za możliwość nawiązania współpracy  💚





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)