wtorek, 22 marca 2022

PureBeauty Supernova - recenzja Vianek Enzymatyczny żel myjący do twarzy [annakoper]






Enzymatyczny żel do twarzy, to kolejny produkt, który znalazł się w boxie od  PureBeauty


 Produkty marki Vianek są mi bardzo dobrze znane i bardzo je lubię. Jeszcze żaden kosmetyk nie zawiódł mnie.

 Bardzo ucieszyłam, się, że w pudełku od PureBeauty znalazłam właśnie ten żel, ponieważ ostatnio nawet planowałam jego zakup. 


Żel myjący ma niezwykle prosty skład ale zawiera w sobie wszystko to co najcenniejsze dla skóry wrażliwej, naczynkowej oraz zaczerwienionej. Skutecznie oczyszcza nie naruszając bariery lipidowej i nie podrażniając przy tym skóry. 


Produkt ma naturalny skład: Bromelaina - enzym proteolityczny z ananasa, wygładza oraz złuszcza martwy naskórek. Natomiast ekstrakt z owoców czarnej porzeczki jest świetnym źródłem witaminy C. 

Żel posiada opakowanie z higieniczną pompką- za to wielki plus. Produkt ma żelową i bardzo lekką konsystencję, bardzo dobrze rozprowadza się go na skórze. Ma cudowny zapach! 

Żel świetnie sprawdził się podczas mojej codziennej pielęgnacji. Super oczyszcza ale nie ma przy tym uczucia napięcia, dyskomfortu czy wysuszenia. 


Cena: 29 zł za opakowanie o pojemności 150 ml. 





Znacie produkty firmy Vianek
Jaki jest Wasz ulubiony?









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)