piątek, 10 czerwca 2022

ULUBIEŃCY KOSMETYCZNI #2 FEEDSKIN Hydrated Origin Tonik nawilżający I May...be great czyli czerwcowe pudełko PureBeauty [annakoper]

 





FEEDSKIN Hydrated Origin Tonik nawilżający od @feedskin.pl to kolejny produkt, który znalazłam w czerwcowym pudełku @purebeauty_pl















FEEDSKIN @feedskin.pl to marka, która za cel stawia sobie niezwykłą efektywność pielęgnacji połączoną z prostym składem. Cieszę się, że miałam okazję przetestować ten tonik, tym bardziej, że nigdy wcześniej nie używałam produktów z tej firmy. Teraz wiem, że w przyszłości koniecznie muszę kupić inne kosmetyki z tej serii.

Tonik ma za zadanie przywrócić odpowiednie pH skóry. Ma ciekawą, żelową formułę, która daje ogromny zastrzyk nawilżenia naszej skórze. Produkt ten swoje wyjątkowe działanie zawdzięcza składnikom aktywnych takich jak: inulina, kwas hialuronowy, aminokwasy oraz trehaloza stanowiących mieszankę, której działanie odczujecie już po pierwszym użyciu. Składniki zawarte w formule tego toniku zapewniają również przywrócenie elastyczności oraz niwelują szorstkość skóry.

Faktycznie, z tym muszę się zgodzić, moja skóra po użyciu tego toniku jest nawilżona, nie ma uczucia nieprzyjemnego napięcia skóry.

 Mam dość wrażliwą cerę, czasami po zastosowaniu różnych kosmetyków niestety na mojej buzi pojawiają się czerwone plamki, przy stosowaniu tego toniku nie zauważyłam żadnych podrażnień.

Tonik nakładam zawsze na oczyszczoną skórę twarzy, następnie nakładam krem oraz serum. 

Na koniec oczywiście wykonuję masaż twarzy. Produkt szybko się wchłania, pozostawia skórę miękką i wygładzoną.







Znasz kosmetyki FEEDSKIN?













1 komentarz:

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)