sobota, 7 stycznia 2023

Belive in Magic BOX KOSMETYCZNY od Pure Beauty / openbox [annakoper]

 




Pierwszy post w tym NOWYM ROKU!

W dzisiejszym wpisie chciałabym Wam zaprezentować zawartość ostatniego pudełka PureBeauty.

Pudełko to otrzymałam już jakiś czas temu bo przed Świętami, to był piękny prezent pod choinkę. PureBeauty Dziękuję :)


Od kilku miesięcy wspominałam Wam, że jestem bardzo ciekawa jak będzie wyglądało grudniowe pudełko. Nie mogłam się doczekać kiedy dowiem się jak będzie wyglądała grafika na nim i jakie produkty otrzymam do testowania. 

  Kolejny raz PureBeauty zaskoczyło mnie. Grafika idealnie wpisuje się w klimat świąteczno zimowy a kosmetyki?
No właśnie, znowu znalazłam same perełki, o których marzyłam. 



Pomimo tego, że te wszystkie kosmetyki są już ze mną jakiś czas to muszę przyznać, że większość z nich jeszcze nie testowałam.
 Jeszcze w starym roku obiecałam sobie, że nie otworzę kolejnego kremu czy balsamu zanim nie zużyję tego, który aktualnie używam.  
  
Może dzięki temu mniej przeterminowanych kosmetyków trafi do kosza a mnie zmotywuje to do regularnego stosowania np balsamów do ciała.

Wiecie, że to działa! Chęć przetestowania czegoś nowego sprawiła, że udało mi się zużyć kosmetyki, które leżały już jakiś czas i prawdopodobnie niedługo trafiłyby do kosza. 
  









W pudełku znalazłam wiele świetnych produktów.
 Wszystkie z nich to dla mnie nowość, dlatego tym bardziej cieszę się, że otrzymałam takie kosmetyki których jeszcze nie używałam. Oprócz kosmetyków znalazłam także coś do prania i suplement diety, kolagen do picia, który dobrze znam i stosuję od wielu miesięcy. 

Super, że PureBeauty umieszcza także tego typu produkty w swoich boxach. 




🌠MIXA



SERUM NAWILŻAJĄCE Z KWASEM HIALURONOWYM

"Łagodzi skórę wrażliwą od pierwszego zastosowania, redukując uczucie dyskomfortu i ściągnięcia. Lekka formuła zapewnia intensywne nawilżenie przez 24h. Po 4 tygodniach skóra jest bardziej miękka, gładsza, wypełniona i wygląda zdrowiej."

źródło

cena: 51,99zł 


🌠MIXA



KREM INTENSYWNIE NAWILŻAJĄCY 

"Krem do twarzy wzbogacony w czysty kwas hialuronowy, naturalny składnik budulcowy skóry, zdolny wchłonąć 1000 razy więcej wody niż sam waży. Krem ma właściwości nawilżające, koi i łagodzi podrażnienia, przynosząc ulgę. Szybko się wchłania, aby intensywnie odżywić skórę i zapewnić poczucie komfortu. Nie powoduje powstawania zaskórników. Bez parabenów."

źródło

cena: 34,99zł


Firma MIXA jest mi bardzo dobrze znana ponieważ często sięgam po produkty tej firmy. Tym razem w pudełku znalazłam aż dwa kosmetyki, krem oraz serum. Myślę, że połączenie tych dwóch produktów może dać super efekty tym bardziej, że moja skóra bardzo lubi kwas hialuronowy.   



🌠VIANEK



UJĘDRNIAJĄCY BALSAM DO CIAŁA

"Silnie nawilżający balsam do ciała, przeznaczony do codziennej pielęgnacji i profilaktyki antycellulitowej. Zawiera ekstrakty z bluszczyku, kwiatów malwy i koniczyny, które działają wzmacniająco na skórę i spowalniają procesy jej starzenia oraz zmniejsza objawy cellulitu w pierwszym stadium."

źródło

cena: 36zł


Ahhh te moje balsamiczki, zawsze kiedy otwieram pudełko liczę na to, że znajdę tam jakieś masło albo balsam do ciała. Balsamów do ciała marki Vianek jeszcze nie używałam, jestem bardzo ciekawa jak się u mnie sprawdzi. Super, że balsam jest umieszczony w butelce z pompką. Już nie mogę doczekać się kiedy zacznę go używać.


🌠MIYA COSMETICS



PIELĘGNUJĄCA SZMINKA 

"Pielęgnuje, nawilża, wygładza, regeneruje i odżywia usta. Uniwersalny, zmysłowy odcień, pasuje do każdego typu urody. Intensywność koloru i krycia można dowolnie budować, nakładając jedną lub więcej warstw."

źródło

cena 39,99zł


Pielęgnująca szminka to jeden z trzech produktów do ust jaki znalazł się w tym boxie.  Bardzo spodobała mi się ta szminka w formie kredki do momentu kiedy nie zobaczyłam jej koloru. Oczywiście szminka powędruje do mojej babci, która uwielbia takie odcienie pomadek. 


🌠MIYA COSMETICS



BŁYSZCZYK DO UST Z OLEJKAMI, WOSKAMI I WITAMINAMI

"Kolor, intensywny połysk, pielęgnacja. Podkreśl piękno swoich ust! Już po jednej aplikacji usta są miękkie, gładkie i nawilżone. Efekt lśniących, wilgotnych ust, bez wrażenia lepkości. Nadaje długotrwały kolor, odżywia, wygładza."

źródło

cena: 34,99zł


Błyszczyki do ust to produkty, po które sięgam coraz częściej. Intensywny kolor i połysk hmmm jestem ciekawa jak będzie prezentował się na moich ustach.



🌠MIYA COSMETICS



NATURALNA BAZA POD MAKIJAŻ

"Nawilża skórę, dodaje jej miękkości i łagodzi podrażnienia. Wygładza powierzchnię skóry, zmniejsza widoczność zmarszczek, porów i niedoskonałości. Przedłuża trwałość makijażu. Upiększa, dba o młody, promienny wygląd skóry. Zapewnia naturalne wykończenie, bez „efektu maski”."

źródło

cena: 44,99zł


Baza to taki kosmetyk, bez którego nie wyobrażam sobie mojego makijażu, dlatego cieszę się że tym razem w boxie znalazłam taki produkt. Ten produkt użyłam jako pierwszy, już po pierwszym użyciu stał się moim ulubieńcem. Baza ma przepiękny delikatny zapach, szybko się wchłania i wygładza skórę.



🌠CANABO 



EMULSJA DO HIGIENY INTYMNEJ 

"Delikatnie myje i łagodzi podrażnienia, niweluje uczucie napięcia błon śluzowych. Zawarta w formule czarnuszka usprawnia działanie naturalnych funkcji obronnych naskórka, działa detoksykująco, pozytywnie wpływa na mikroflorę skóry. Polecana dla osób o skórze wrażliwej i skłonnej do alergii. "

źródło

cena: 12,99zł


Przyznam się, że jeszcze nigdy nie używałam kosmetyków tej firmy, chyba nawet nie słyszałam o niej. Super, że dzięki PureBeauty mam możliwość poznawania  nowych firm kosmetycznych.




🌠SORAYA  



MGIEŁKA ODŚWIAŻAJĄCA

"To błyskawicznie nawadniający zastrzyk nawilżenia oraz ukojenia w wygodnej formie mgiełki. Ultra lekka formuła szybko się wchłania, pozostawiając skórę świeżą, promienną i nawilżoną. Naturalna betaina zawarta w składzie wzmacnia efekt nawilżenia."

źródło

cena: 14,99zł


Bardzo lubię produkty do twarzy w formie mgiełki, to bardzo ułatwia ich aplikacje. Super, że jest to produkt o właściwościach nawilżających, właśnie czegoś takiego aktualnie potrzebuje moja cera. 



🌠GERMAINE DE CAPUCCINI 



KREM DO TWARZY REWITALIZUJĄCY 

"Krem rewitalizujący o silnym działaniu antyoksydacyjnym, niezbędny w codziennej pielęgnacji. Jego regularne stosowanie daje efekt, młodej, promiennej, rozjaśnionej skóry. Maksymalną ochronę przed starzeniem się skóry zapewnia VC-IP silna skuteczna pochodna witaminy C, witamina E, oraz ekstrakt ze śliwki UME wzmocniona nanopolimerem HLG. Dzięki niemu skóra jest pełna energii i blasku.''

źródło

cena: 270zł ( cena produktu pełnowymiarowego)


Super, że PureBeauty w swoich pudełkach umieszcza także próbki droższych kosmetyków. Przyznam szczerze, że sama bym raczej nie zdecydowała się na zakup tak drogiego kremu . W boxie otrzymałam próbkę o pojemności aż 15 ml. Myślę, że to idealna ilość kosmetyku aby sprawdzić czy krem odpowiada naszej skórze. Dodatkowo to piękne opakowanie.



🌠LOREAL



POMADKA DO UST

"Satynowa pomadka Color Riche to innowacyjna formuła zawierająca aż 75% pielęgnujących olejków. Aksamitna konsystencja i unikalna kompozycja zapachowa pomadki zapewniają przyjemność stosowania, a napigmentowana formuła, wyrazisty kolor."

źródło

cena: 74,99zł


I kolejna szminka, której kolor niekoniecznie mi odpowiada. Szkoda, że w moim pudełku trafiłam na tak ,,mocne,, odcienie szminek. Zdecydowanie bardziej wolę nudziakowe kolory.  


🌠OXYGENETIC



REWITALIZUJĄCE SERUM POD OCZY

"Stymuluje procesy wytwarzania włókien kolagenu i elastyny, co powoduje ujędrnienie i uelastycznienie skóry. Dzięki wspieraniu syntezy ceramidów, intensywnie regeneruje skórę, nawilża i zapobiega transepidermalnej utracie wody, chroniąc ją przed odwodnieniem. Hamuje produkcję melaniny i rozjaśnia przebarwienia."

źródło

cena: 31,99zł


Wiedziałam, że w tym pudełku także znajdę jakiś krem pod oczy, niestety będzie on musiał poczekać ponieważ aktualnie mam dwa, które muszę zużyć.  Już nie mogę doczekać się kiedy zacznę go używać. 



🌠PRIMABIOTIC



KOLAGEN DO PICIA

"Suplement polecany każdemu, kto skończył 25 lat i zaczyna odczuwać skutki niedoboru kolagenu. Wpływa na wygląd skóry, włosów i paznokci, poprawia też funkcjonowanie stawów. Występuje w wygodnej formie shotów, gotowych do spożycia od razu. Wyróżnia się na tle innych suplementów brakiem sztucznych dodatków czy cukru."

źródło

cena:149,99zł (cena za 15 sztuk kolagenu)


Kolagen do picia od Primabiotic stosuję już od kilku miesięcy. Suplement w postaci gotowych shotów to super rozwiązanie, ja często zabieram go ze sobą do pracy. Oprócz tego, że świetnie działa to jest przepyszny! Jeżeli jesteście ciekawi jak sprawdził się u mnie ten suplement, koniecznie zajrzyjcie na mój IG. 


🌠ZIELKO



ODPLAMIACZ

"Naturalny żel do usuwania plam z tkanin naturalnych i syntetycznych. Najskuteczniej działa w przypadku świeżych zabrudzeń. Można go używać bezpośrednio na plamy oraz jako dodatek do proszku lub płynu do prania. "

źródło

cena: 25zł


Produkty marki ZIELKO poznałam właśnie dzięki PureBeauty. Super, że firma oprócz kosmetyków w swoich boxach umieszcza także takie produkty. Myślę, że każda z nas była zadowolona kiedy otwierała przesyłkę od PureBeauty.



🌠DERMIKA



TONIK REGULUJĄCY

"Tonizująca formuła delikatnie oczyszcza oraz dba o odpowiednie pH skóry. Naturalny wyciąg z cykorii stanowi suplement dla mikrobiomu skóry, wspierając jej zdrowy wygląd i ochronę przed podrażnieniami. Kwas glikolowy głęboko oczyszcza i przywraca balans skórze normalnej, mieszanej i tłustej."

źródło

cena: 29,99zł 


Tonik to kosmetyk, bez którego nie wyobrażam sobie mojej codziennej pielęgnacji cery.  Fajnie, że taki produkt także znalazł się w tym pudełku.


🌠BIOKAP



WZMACNIAJĄCY SZAMPON PRZECIW WYPADANIU WŁOSÓW

"Formuła szamponu – oparta na roślinnych składnikach myjących, ekstraktach roślinnych oraz oczyszczonych olejkach eterycznych – jest niezwykle łagodna dla włosów, zapewniając im piękny wygląd i równowagę. Szampon stanowi pierwszy, ważny etap kuracji przeciwko wypadaniu włosów."

źródło

cena: 21,25zł

Byłam bardzo ciekawa czy w tym pudełku także znajdę jakiś produkt do włosów, fajnie, że trafiłam na szampon, który już od dawna chciałam przetestować.  


🌠ISDIN



KREM POD OCZY 

"Krem K-Ox dzięki zawartości oksydowanej witaminy K poprawia mikrokrążenie krwi redukując cienie i opuchnięcia pod oczami oraz wzmacniając naczynia krwionośne. Kwas hialuronowy redukuje zmarszczki oraz zapewnia 24-godzinne działanie nawilżające, dzięki czemu skóra odzyskuje blask i elastyczność."

źródło


I na koniec próbka kremu. Super, że PureBeauty w swoich boxach umieszcza także próbki droższych kosmetyków. 











Który kosmetyk zaciekawił Was najbardziej?







2 komentarze:

  1. mam ten box i jestem nim zachwycona,
    najbardziej do gustu przypadło mi serum mixa

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)