wtorek, 17 stycznia 2023

Nowości od EleverCosmetics! WOW! BROW FIXING GEL i SUNNYDAY PROTECT [annakoper]


Nowości od EleverCosmetics 🥰






WOW! BROW FIXING GEL to żel do brwi, pozwalający precyzyjne Modelowanie i podkreślenie ich kształtu. Żel wypełnia przerwy między włoskami oraz delikatnie barwi brwi.

 Produkt ma bardzo lekką konsystencję szybko wysycha a co najważniejsze, nie rozmazuje się w ciągu dnia.




Żel otrzymałam w dwóch odcieniach blonde, jaśniejszy który powędrował do mojej mamy oraz brunette, który idealnie pasuje do odcienia moich brwi.





Dodatkowo do przetestowania otrzymałam krem do twarzy SUNNYDAY PROTECT. Jest o krem, który zapewnia wysoką ochronę przed promieniowaniem UVA i UVB. Krem daje ochronne na poziomie SPF 50 a co najważniejsze nie pozostawia białego filmu na skórze. Formuta SunnyDay Protect została wzbogacona w składniki aktywne które pielęgnują cerę. Krem bardzo fajnie nawilża oraz pomaga łagodzić podrażnienia.



Obecnie stosuje ten krem każdego dnia, jest moją bazą pod makijaż.





Mam dla was także małą niespodziankę a mianowicie kod rabatowy. Na hasło annak20, otrzymacie aż 20% zniżki na wasze zakupy.












#elevercosmetics #materiałreklamowy #reklama #kremzspf50 #browfixinggel #wow #sunnydayprotect #recenzja #testowanie #annakoperblog #żeldobrwi

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)