wtorek, 27 grudnia 2022

#2 ulubieńcy PureBeauty LET'S CELEBRATE / BIOTINNE RATUNEK DLA MOCNO PRZESUSZONEJ SKÓRY balsam / recenzja [annakoper]







W ostatnim boxie @purebeauty_pl otrzymałam balsam do ciała Biotinne od @steacosmetics, który stał się moim ulubieńcem od pierwszego użycia.  Ahhh te moje balsamiczki, ostatnio używam ich w ogromnych ilościach, dlatego cieszę się, że mam już kolejny w swoich zapasach. ♥️





Jakiś czas temu dzięki PureBeauty miałam okazję przetestować już inny balsam tej firmy, sprawdził mi się świetnie! 





 Bogata formuła balsamu szybko przywraca komfort i nawilżenie przesuszonej skórze. Posiada naturalną formułę, która w odpowiedni sposób dba o warstwę hydrolipidową, a jego długotrwałe stosowanie sprawia, że skóra jest miękka i delikatna. Ten balsam świetnie nawilża skórę, szybko się wchłania i dodatkowo ma przepiękny, delikatny zapach.



Balsam otrzymałam w ramach współpracy z @purebeauty_pl






1 komentarz:

  1. Mam w zapasach ten balsam, jak zużyje aktualnie stosowany to będę go używać

    OdpowiedzUsuń

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)