piątek, 23 grudnia 2022

#1 ulubieńcy PureBeauty LET'S CELEBRATE / MIYA My Skin Hero naturalny peeling all-in-one - recenzja [annakoper]




Dziś przyszła pora na pierwszego ulubieńca a jest nim naturalny peeling all- in- one #myskinhero @miyacosmetics





Peeling to taki produkt bez którego nie wyobrażam sobie mojej pielęgnacji ciała. Uwielbiam wszystkie! Te na bazie soli, cukru i oczywiście kawy. Peeling całego ciała wykonuję 2 razy w tygodniu aby wygładzić moja skórę, usunąć martwy naskórek i przygotować do jeszcze lepszego wchłonięcia balsamu.





Peeling @miyacosmetics stał się moim ulubieńcem od pierwszego użycia, uwielbiam go za jego zapach, konsystencje i oczywiście skład. Zapach produktu jest bardzo przyjemny. Owocowy- cytrusowy, trochę słodki ale jednocześnie orzeźwiający. Konsystencja bardzo ciekawa, jeszcze z tak sypkim peelingiem się nie spotkałam. Przypomina mi trochę taki hmmm wilgotny piasek. Produkt został stworzony na bazie naturalnych składników takich jak, drobinki z bambusa, orzechów makadamia, ryżowe, kryształki cukru, olejki buriti, arganowy, makadamia, ze słodkich migdałów i ze skórki pomarańczy, witamina E.


Ten peeling używam jedynie do ciała-świetnie wygładza, usuwa martwy naskórek, odżywia skórę, pozostawiając warstewkę ochronną.


Miałyście okazje używać ten peeling? 🤔




Balsam otrzymałam w ramach współpracy z @purebeauty_pl


 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)