sobota, 21 stycznia 2023

ulubieńcy miesiąca / Belive in Magic BOX KOSMETYCZNY od Pure Beauty / collagen primabiotic

 






W ostatnim pudełku @purebeauty_pl znalazłam także mój ulubiony @collagenprimabiotic 💗
Suplementuję ten kolagen już od dłuższego czasu, uwielbiam go nie tylko za to jak świetnie działa ale także za to jak smakuje. To wszystko za sprawą soku jabłkowego🍏, koncentratu soku z cytryny 🍋oraz naturalnego aromatu brzoskwiniowego🍑.
W składnie nie znajdziemy żadnych sztucznych dodatków czy zbędnego cukru. Zawarte są w nim witaminy takie jak D, B, C oraz E.
Regularne stosowanie kolagenu nie tylko wzmocniło moje paznokcie ale sprawia że moje włosy rosną szybciej. Najbardziej cieszy mnie to, że nie wypadają w takiej ilości jak dawniej.



Kolagen bardzo dobrze działa na moją skórę, największe efekty widzę na dłoniach ora

W ostatnim pudełku @purebeauty_pl znalazłam także mój ulubiony @collagenprimabiotic 💗

Suplementuję ten kolagen już od dłuższego czasu, uwielbiam go nie tylko za to jak świetnie działa ale także za to jak smakuje. To wszystko za sprawą soku jabłkowego🍏, koncentratu soku z cytryny 🍋oraz naturalnego aromatu brzoskwiniowego🍑.z twarzy, skóra jest napięta i wygładzona.

Bardzo podoba mi się forma tego kolagenu! Cały złoty płyn został zamknięty w małej buteleczce. 💛
Zmieści się nawet w małej kosmetyczce ja czasami nawet zabieram go do pracy.


A Ty stosowałaś już @collagenprimabiotic 🤔💛
Co sądzicie o pudełkach z kosmetykami @purebeauty_pl ?

 
















1 komentarz:

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)