poniedziałek, 8 stycznia 2024

#1 Ulubieńcy kosmetyczni PURE BEAUTY KALENDARZ ADWENTOWY 2023 / PEELING TRYCHOLOGICZNY DO SKÓRY GŁOWY - WS ACADEMY WIERZBICKI & SCHMIDT




Hej :)

W ostatnim poście na moim blogu, mogliście zobaczyć całą zawartość kalendarza adwentowego, który otrzymałam w ramach współpracy od PureBeauty

W kalendarzu znalazło się wiele ciekawych produktów, o których marzyłam.  Większość z nich oczywiście czeka jeszcze na swoją kolej aż zostaną użyte ponieważ, obiecałam sobie, że nie otworzę nowych kosmetyków, zanim nie wykorzystam tych już otwartych. Wiele razy popełniałam ten błąd, otwierałam kilka kremów a później musiałam je wyrzucić, bo nie zdążyłam zużyć ich przed końcem daty przydatności.


Tak jak możecie zobaczyć po tytule postu, dziś pierwszy ulubieniec z kalendarza adwentowego, jest nim peeling do skóry głowy marki WS ACADEMY WIERZBICKI & SCHMIDT.


 Peeling do skóry głowy to kosmetyk bez, którego nie wyobrażam sobie mojej pielęgnacji włosów.

Buteleczka ma pojemność 100 ml, więc nie jest zbyt duża, dlatego bardzo wygodnie trzyma się ją w dłoni. 

Bardzo podoba mi się opakowanie tego produktu, ten wygodny aplikator świetnie sprawdza się do precyzyjnego nakładania peelingu na skórę głowy.
Peeling stosuję raz albo dwa razy w tygodniu. Nakładam go równomiernie na skalp, oddzielając od siebie poszczególne pasma włosów. Następnie wykonuję delikatny masaż opuszkami palców. Masaż skóry głowy musi być delikatny, nie należy intensywnie trzeć, aby nie uszkodzić mechanicznie struktury włosów. Pozostawiam go na 10-15 minut a następnie zmywam wodą.
  



 W swoim składzie zawiera drobinki z moreli, które bardzo dobrze ale delikatnie usuwają zrogowaciały naskórek, wszelkie zanieczyszczenia oraz pozostałości produktów do stylizacji. Ten peeling  to także znakomite wsparcie w dostarczaniu składników odżywczych do mieszka włosowego. Wiecie, że wszystkie produkty, które stosujemy na dokładnie oczyszczony skalp, działają zdecydowanie lepiej! Świetnie stymuluje krążenie krwi, a to przekłada się na lepsze dotlenienie komórek tworząc przyjazne warunki do prawidłowego wzrostu włosa.  Dzięki czemu włosy rosną szybciej, są  zdrowe i mocniejsze. Stosowanie peelingów i regularne oczyszczanie skóry głowy pomaga także w walce z łupieżem, a co najważniejsze reguluje wydzielanie sebum. Jeden kosmetyk a tyle korzyści dla naszej skóry głowy. 



Naturalny fitokompleks z bazylii azjatyckiej, ostropestu i zielonej algi zapewnia także natychmiastowe uczucie ukojenia i głębokiego nawilżenia. Produkt ma bardzo przyjemny morelowy zapach.










Produkt otrzymałam w kalendarzu adwentowym w ramach współpracy z PureBeauty.














 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)