sobota, 13 kwietnia 2024

Zmiany w moim pokoju! Nowa komoda edinos.pl / Kod rabatowy dla Was!



 Już od jakiegoś czasu planowałam małe zmiany w moim pokoju, z "małych" zmian wyszło naprawdę spore przemeblowanie a do mojego pokoju trafiło kilka nowych mebli. Oprócz nowego łóżka, nowej toaletki, którą sama przerobiłam, ( zachęcam Was do obserwowania mojego profilu na TIKTOKU - anna__koper ponieważ w najbliższym czasie będę dodawała tam filmiki, w których pokażę jak ją organizuję) do mojego pokoju trafiła piękna biała komoda. Od dawna o takiej marzyłam, otrzymałam ją w ramach współpracy z edinos.pl, dziękuję.






Zdecydowałam się na tą białą komodę ponieważ jej minimalistyczny styl bardzo pasuje do pozostałych mebli, które mam w pokoju.  Komoda wykonana została z laminowanej płyty meblowej o klasie higieny E1, uszlachetnionej cienkimi filmami melaminowymi. Posiada także specjalne włókna ułożone różnokierunkowo o strukturze sinusoidalnej, co zapewnia nadanie jej cech jakościowych oraz wytrzymałościowych. Na stronie dostępne także inne komody, wszystkie w bardzo atrakcyjnych cenach. 





Bardzo spodobały mi się te bezuchwytowe fronty, które jeszcze bardziej podkreślają nowoczesny i modernistyczny styl. 



Dużym plusem są także trzy bardzo pojemne szuflady, do których udało mi się zmieścić naprawdę sporo rzeczy. Samo złożenie komody było bardzo proste, instrukcja idealnie pokazywała krok po kroku co należy zrobić a w zestawie były wszystkie potrzebne elementy.



Na stronie edinos.pl dostępnych jest naprawdę sporo rzeczy, nie tylko meble ale także dekoracje do wnętrz, meble ogrodowe czy oświetlenie. 

 

A na koniec mam dla Was, niespodziankę! Kod rabatowy o wartości 50zł -  edinos50. Bon jest  ważny TYLKO dla pierwszych 20 osób. Wystarczy, że wpiszesz kod na stronie  edinos.pl kwota zakupów zostanie automatycznie pomniejszona o 50 zł.




Komodę otrzymałam w ramach współpracy barterowej. 







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)