wtorek, 16 lipca 2024

DERMOBOX VICHY OD PURE BEAUTY ! Co znalazłam w pudełku?

 



Porządne nawilżenie skóry to dla mnie podstawa w pielęgnacji mojej cery. Widzę dużą zmianę w wyglądzie mojej skóry kiedy dostarczam jej mega nawilżenia. Nie mówię tutaj tylko o dostarczaniu odpowiedniej ilości wody, którą staram się pić w ciągu dnia ale także o doborze odpowiednich kosmetyków. Z pomocą przychodzą mi produkty @vichylaboratoires z Dermo Boxem od @purebeauty_pl









W pudełku otrzymałam masę wspaniałych kosmetyków, które już od dawna chciałam przetestować. Mam bzika na punkcie nowości kosmetycznych, mam nawet listę kosmetyków, które chcę przetestować ponieważ jestem ciekawa ich działania na mojej skórze. Te produkty także były na tej liście! Uwielbiam testować różne kosmetyki, dzięki temu wiem co odpowiada mojej cerze i w jakie produkty warto zainwestować w przyszłości. W pudełku otrzymałam 5 produktów i tylko jeden z nich jest miniaturką. 





PURETÈ THERMALE mleczko oczyszczające 3w1, oczyści i nawilży skórę usuwając przy tym makijaż. Używam go w pierwszym etapie oczyszczania mojej cery. Jeżeli masz cerę wrażliwą to jest to idealny kosmetyk dla Ciebie. Po jego użyciu cera jest nawilżona i nie ma uczucia ściągnięcia. Ma bardzo przyjemny i delikatny zapach. Ten produkt dobrze radzi sobie także ze zmyciem tuszu do rzęs a przy tym nie podrażnia oczu. 








VICHY ANTYPERSPIRANT 48H Pomimo tego, że mam swój ulubiony antyperspirant to lubię także testować nowości tym bardziej wtedy kiedy w składzie nie widzę alkoholu. Czytałam dużo pozytywnych opinii na jego temat, co jeszcze bardziej skłoniło mnie do jego przetestowania. Ten antyperspirant oprócz tego, że zapewnia uczucie komfortu, zapobiega poceniu to dodatkowo pozostawia skórę świeżą i elastyczną. Nie mam dużego problemu z poceniem ale przy obecnej pogodzie, kiedy na dworze jest bardzo gorąco, używanie go sprawia, że czuję się zdecydowanie bardziej komfortowo. 







MINERAL 89 BOOSTER. 

Jeżeli szukasz produktu, który sprawi, że twoja cera będzie nawilżona a przy tym jej koloryt wyrównany, to jest to kosmetyk dla Ciebie! Jeszcze nigdy nie używałam produktu, który w swoim składzie posiada wodę wulkaniczną, a oprócz niej znajdziemy dodatkowo 15 minerałów oraz kwas hialuronowy. Moja cera po użyciu tego produkty jest nawilżona, delikatnie napięta i wygładzona. Uwielbiam używać go pod makijaż a wieczorem dodatkowo aplikuję na niego krem, aby jeszcze lepiej wzmocnić jego działanie. 

Produkt ma bardzo lekką konsystencję, a co najważniejsze szybko się wchłania nie pozostawiając uczucia lepkości na skórze. 






MINERAL 89 nawilżająco-odbudowujący krem na dzień redukuje zaczerwienienia zapewniając nawilżenie do 72h.


Dobry krem nawilżający to dla mnie podstawa w mojej rutynie pielęgnacyjnej. Ten krem od VICHY ma bardzo bogatą konsystencję a w składzie posiada kwas hialuronowy, witaminę E, niacynamid i skwalan . Jest on odpowiedni dla cery wrażliwej i z tym muszę się zgodzić! Nie podrażnił mojej skóry, wręcz przeciwnie zredukował zaczerwienienia i delikatne podrażnienia.  Już po pierwszym użyciu wiedziałam, że w tym momencie jest to mój nr 1 i na pewno będę wracała do tego kremu. Krem pomimo swojej bogatej konsystencji szybko się wchłania, do tego przyjemny zapach więc czego chcieć więcej.







CAPITAL SOLEIL UV-AGE Daily 50+ bardzo wysoka ochrona uva i uvb Fluid przeciwfotostarzeniu się skóry.

I na koniec produkt, który już dobrze znam i bez którego obecnie nie wyobrażam sobie mojej pielęgnacji skóry. Stosuję go zawsze pod makijaż ponieważ idealnie się do tego nadaje. Jest niewidoczny na skórze i dobrze łączy się z podkładem. Ma ultralekką formułę, szybko się wchłania i nie pozostawia tłustego filmu na skórze. NIACYNAMID który znajdziemy w składzie zapobiega powstawaniu przebarwień natomiast PEPTYDY działają przeciwzmarszczkowo.  






 



A Was który produkt najbardziej zaciekawił?










#puretethermale #mineral89 #capitalsoleil #vichy #facecare #skincare #bodycare #suncare#MEvsDEHYDRATION #testowaniesponsorowane

 @vichylaboratoires


współpraca PureBeauty







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)