sobota, 26 lutego 2022

Olejki CBD hempmont - recenzja




 Cześć od kilku tygodni testuje olejki cbd od hempmont

Do spróbowania olejków CBD zachęciło mnie wiele pozytywnych recenzji, w opisach wyczytałam że świetnie wpływają na lepszy sen, problemy z tarczycą, bóle migrenowe, ataki paniki a nawet stany depresyjne.


Dostałam dwa olejki






Na chwilę obecną mogę stwierdzić, że stosowanie olejków przed snem sprawiło, że szybciej zasypiam i w nocy nie budzę się już tak często jak kiedyś. Dawniej potrafiłam nawet siedzieć do 2 czy 3 i miałam straszny problem aby zasnąć. W ciągu dnia mam więcej energii. 💪 Olejek także pomaga mi w walce ze stresem. Uspokaja i pomaga mi się odprężyć.








Miałam nadzieję że olejki wpłyną też na moje migreny niestety na chwilę obecną nie zauważyłam większych efektów. Myślę że po skończeniu tych olejków skusze się na większe stężenie. Ponieważ wyczytałam że 10 % może być po prostu za malo i mój organizm potrzebuje większego stężenia CBD a przede wszystkim więcej czasu aby olejki zaczęły lepiej działać.
Wrócę do Was z kolejną recenzją za jakiś czas.💚



Jestem ciekawa czy Wy także stosujecie olejki cbd?




Dziękuję firmie hempmont za możliwość nawiązania współpracy 💚

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)