środa, 13 lipca 2022

Baza wypełniająca zmarszczki Lirene I ULUBIEŃCY PureBeauty pudełko wySPA Skarbów

 




🌞

Hej
Dziś mam dla Was recenzję pierwszego ulubieńca z lipcowego pudełka PURE beauty wySPA skarbów 🪷🏰🌈


Jest nim baza wypełniająca zmarszczki Lirene
Baza 3w1 dzięki, której możemy zadbać o młody wygląd naszej skóry.
Produkt ten ma wygładzić nasze zmarszczki, rozświetlić oraz nawilżyć skórę a co najważniejsze przedłużyć trwałość makijażu.
Już od pierwszego użycia wiedziałam, że jest to produkt, którego szukałam od dawna!


Ta baza jest świetna

Skóra po jej użyciu jest bardzo wygładzona i aksamitna w dotyku. Baza delikatnie matuje moja cerę i wyrównuje koloryt.
Testowałam już różne bazy, niestety wiele z nich często rolowało się po nałożeniu podkładu. Wyglądało to fatalnie, a ja musiałam tracić czas na ponowne malowanie się

Baza od Lirene idealnie współgra z podkładem i wygląda fantastycznie

Kiedy nie mam ochoty bądź nie mam czasu na malowanie się, wystarczy, że nałożę tą bazę, delikatnie ją przypudruję i też wygląda świetnie









Kosmetyki Lirene są wegańskie oraz cruelty free.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)