środa, 13 lipca 2022

Co znalazłam w paczce niespodziance od ekobieca.pl ? / #openbox przesyłki [annakoper]




Hej :)

Dziś chcę Wam pokazać zawartość przesyłki od  ekobieca.pl.


Kiedy dowiedziałam się, że zostałam wybrana do otrzymania paczki niespodzianki, byłam w szoku! 

Współpracuję z wieloma firmami i zazwyczaj sama wybieram produkty do testowania, tutaj ekobieca.pl zrobiła mi niespodziankę, nie wiedziałam co będzie w przesyłce. 

Takie niespodzianki też bardzo lubię, nawet nie wiecie jak bardzo się ucieszyłam kiedy otworzyłam przesyłkę. Wszystkie produkty trafione w 100%, o których marzyłam aby je przetestować. 


Dużą uwagę zwracam na to jak produkty, które otrzymuję są zapakowane. Nie ukrywajmy, fajnie jest dostać ładnie zapakowaną przesyłkę, ekobieca.pl zadbała o wszystko. Kosmetyki były bardzo dobrze zapakowane a przesyłkę otrzymałam w ekspresowym tempie. 





Zobaczcie jakie kosmetyki mam okazję przetestować.



♥️YUMI NAWILŻENIE I RÓWNOWAGA KOKTAJL MICELARNY DO DEMAKIJAŻU








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)