wtorek, 5 lipca 2022

PureBeauty pudełko wySPA Skarbów I OPENBOX lipcowego pudełka

 




Hej :)
Dziś zapraszam Was na kolejny post z serii "otwieramy pudełko'' tym razem będzie to lipcowa edycja PureBeauty  wySPA Skarbów.


Za każdym razem kiedy otrzymuję pudełka od PureBeauty jestem nimi zachwycona!! To już moje 6 pudełko i muszę przyznać, że tym razem także nie rozczarowałam się. 

Tym razem w pudełku znalazłam kosmetyki, których nigdy wcześniej nie miałam okazji używać, bardzo się cieszę ponieważ uwielbiam poznawać nowości kosmetyczne a właśnie dzięki PureBeauty mam taką możliwość. 

Dziś pokażę Wam tylko zawartość pudełka, w kolejnych postach będziecie mogli przeczytać recenzję tych kosmetyków. 








W lipcowym boxie oprócz kosmetyków znalazłam także kartę podarunkową do parku trampolin dla 2 osób na 70minut.










Saszetka preparatu @femannose_pl

Jest to preparat, który pomaga w leczeniu infekcji układu moczowego. 








Women Bio Wege balsam po goleniu @dr.severin 

Delikatny balsam, który łagodzi i koi skórę po goleniu, depilacji woskiem oraz OPL. Pielęgnuje delikatną skórę pod pachami na nogach oraz okolic intymnych. 

Produkt pełnowymiarowy.
Cena 55zł








Aktywnie nawilżająca maseczka na noc @uriagepolska 

Hydrożelowa maseczka, która sprawi, że nasza skóra jest wypoczęta jak po 8h snu. Odżywia, nawilża i wygładza naszą skórę. Jestem bardzo ciekawa jak moja skóra będzie wyglądała po zastosowaniu tej maseczki. 

W boxie znalazłam próbkę 15ml 
Cena pełnowymiarowej maseczki to 69,99zł








Odżywka do włosów bez spłukiwania @onlybio.life

Bardzo lubię kosmetyki tej firmy, tym razem w pudełku możemy znaleźć odżywkę do włosów bez spłukiwania. Jest to produkt, który ma za zadanie sprawić, aby nasze włosy były gładkie, lśniące i   łatwiej się rozczesywały. Ma przepiękny zapach.  

Produkt pełnowymiarowy.
Cena 22,99zł








 Maska na tkaninie Roślinne ukojenie @soraya_polska 

Maski na tkaninie to coś co zawsze musi być w moim domu. Cieszę się, że praktycznie w każdym pudełku są jakieś maseczki. Łagodząco kojąca maseczka od Soraya w swoim składzie posiada siemię lniane, które tworzy przyjemny film, który sprawia, że nasza cera jest elastyczna i świetnie nawilżona. Dodatkowo znajdziemy tam także ekstrakt z rumianku, który wpływa kojąco na naszą cerę.  Już nie mogę sie doczekać kiedy użyję tą maseczkę. 

Produkt pełnowymiarowy.
Cena 8,99zł







Krem ochronny spf50 @dermedic_polska

Na ten produkt czekałam najbardziej, miałam nadzieję, że właśnie w wakacyjnym pudełku będę mogła znaleźć jakiś SPF. Krem ten oprócz tego, że chroni naszą skórę przed promieniami UVA,UVB, VL i IR to jeszcze świetnie nawilża. Stosowałam już go kilka razy i jest świetny. Szybko się wchłania i nawet nadaje się pod makijaż. 

Produkt pełnowymiarowy.
Cena 57,99zł








Simple Makeup Remover Płyn micelarny @feedskin.pl

Kolejny produkt od FEEDSKIN, w którym zakochałam się od pierwszego użycia. Ma bardzo przyjemny zapach, super, że ten płyn znajduje się w szklanej buteleczce, którą możemy później wykorzystać ponownie. 

 Miesiąc temu miałam okazję poznać tonik, który także jest moim ulubieńcem.
 Tym razem otrzymałam płyn do demakijażu, który świetnie oczyszcza skórę a co najważniejsze nie ma przy tym uczucia jej ściągnięcia.
Mam nadzieję, że w kolejnym pudełku także znajdę jakiś produkt tej firmy. 

Produkt pełnowymiarowy.
Cena 35zł








 Instant Smooth 3in1baza wypełniająca zmarszczki @lirene 

Wygładzająca baza pod makijaż, to produkt, który bardzo chciałam przetestować. Ma za zadanie wygładzić naszą skórę i sprawić, że nasz makijaż będzie utrzymywał się znacznie dłużej. Dodatkowo w jej składzie znajdziemy serum przeciwzmarszczkowe. Baza ma świetną konsystencję, szybko się wchłania, skóra po jej użyciu jest niesamowicie miękka i wygładzona. 

Produkt pełnowymiarowy.
Cena 29,99zł










Mgiełka samoopalająca @vitaliberatapoland

Tego produktu jestem bardzo ciekawa.  Nadaje skórze naturalnie wyglądającą opaleniznę i błyskawicznie wysycha - brzmi świetnie. 

Lubię być opalona ale nie lubię leżeć godzinami na słońcu, więc to produkt idealny dla mnie. Niedługo wrócę do Was z recenzją tej mgiełki. 

W boxnie znalazłam produkt o pojemności 50ml
Cena produktu pełnowymiarowego to 119zł









Pianka do mycia twarzy z kwasem fitowym @tolpa_mniej_wiecej 

Jest to produkt 2w1: jako pianka do codziennego oczyszczania oraz delikatny peeling do odnowy skóry dzień po dniu. Łagodnie oczyszcza, usuwa makijaż i odświeża naszą skórę. Dzięki zawartości kwasu fitowego delikatnie złuszcza i stymuluje odnowę skóry. 

Produkt pełnowymiarowy.
Cena 19,99zł










Odbudowująca maska serum z olejkiem kokosowym i probiotykami na tkaninie @mbeautycosmeticspl 

Tak jak mówiłam, maseczek w płachcie nigdy za dużo. Tym razem kokosowe szaleństwo czyli maseczka i serum w jednym-  brzmi świetnie tym bardziej kiedy w swoim składzie posiada jeszcze olejek kokosowy. 

Produkt pełnowymiarowy.
Cena 9,99zł










Lakier do paznokci pełen blasku @viperapoland 

Lakier do paznokci z kolekcji hitów marki Vipera to lakiery, które mają świetne krycie i dobrą pigmentację. Super, że tym razem w pudełku możemy znaleźć lakier do paznokci.  
 Szkoda, że nie trafiłam z kolorem i w moim pudełku znalazł się smutny fiolet. 

Produkt pełnowymiarowy.
Cena 9,99zł 









Krem na odciski od @silcatil 

Produkt ten ma za zadanie usunąć odciski, pielęgnować naszą skórę i dodatkowo chronić przed powstawaniem nowych zmian. Wygodna tubka pozwala, na precyzyjną aplikację, bez konieczności kontaktu preparatu ze zdrową skórą. 

Produkt pełnowymiarowy.
Cena 19,90zł












Pasta do zębów Gum Expert Sparkly White @himalaya_poland 

Pasta do zębów to kolejny produkt, tym razem mam okazję poznać nową firmę. 
Wybielająca pasta do zębów, której ziołowa formuła została oparta na technologii enzymów roślinnych z papai i ananasa. 

Produkt pełnowymiarowy.
Cena 13.99zł









Rozświetlający balsam do ciała ze złotą perłą @bielenda 

Ten balsam to mój must have na wakacje. Jeżeli lubicie efekt rozświetlenia na skórze koniecznie musicie kupić ten balsam. Świetnie podkreśla opaloną skórę i dodatkowo ją nawilża. Aksamitna formuła tego balsamu idealnie się rozprowadza a co najważniejsze szybko się wchłania. 

Produkt pełnowymiarowy.
Cena 23,99zł 










Który produkt zaciekawił Was najbardziej? 
Co sądzicie o lipcowym pudełku PureBeuty?





xoxo










































1 komentarz:

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)