czwartek, 22 września 2022

OpenBox PURE BEAUTY | by HUSHAAABYE#3 Stworzony we współpracy z HUSHAAABYE [annakoper]

 





Cześć!

Kilka dni temu na moim IG pochwaliłam się, że otrzymałam wyjątkowy prezent a jest nim box z kosmetykami PURE BEAUTY  by HUSHAAABYE#3


Ten limitowany box, został przygotowany wraz z Justyną autorką bloga  www.hushaaabye.pl


Limitowany box z kosmetykami PureBeauty był moim marzeniem już od bardzo dawna. Chyba każda kobieta, która uwielbia kosmetyki chciałaby otrzymać pudełko wypełnione po brzegi tak wspaniałymi kosmetykami.   







Pudełko zostało wypełnione cudownymi kosmetykami, znajdziemy w nim wszystko, co pozwoli nam jeszcze lepiej zadbać o siebie i o swoją urodę. 



Każde pudełko, które jest tworzone przez PureBeauty jest starannie przemyślane, produkty, które możemy znaleźć w tych boxach idealnie pasują do pory roku jaką aktualnie mamy. Box by HUSHAAABYE#3  świetnie wpisuje się w jesienne klimaty!


Bardzo spodobał mi się tekst, który przeczytałam na stronie  PureBeauty 

 " Odczarujmy wspólnie jesień i z wielkim hałasem wejdźmy w nową porę roku na poziomie, którego jeszcze nie było! Niech króluje pielęgnacja! " 

Oj tak, jesień będzie piękna!!







W tej edycji pudełka znalazła się rekordowa ilość kosmetyków, wszystkie ze sprawdzonym składami, odżywczymi formułami i otulającymi zapachami.

W tym roku jesień będzie jeszcze piękniejsza a to wszystko dzięki PureBeauty.





 Tym razem w BOXIE znajdziemy aż 26 produktów. 





W  kolejnych postach będę dodawać recenzję poszczególnych produktów.

Zaczynamy!







🍁KANU NATURE

OLEJEK DO MASAŻU POMARAŃCZOWO - CZEKOLADOWY

Masaż pachnącym olejkiem pomaga w rozładowaniu stresu oraz wycisza nasze emocje. Ten olejek pachnie obłędnie, połączenie zapachu pomarańczowego z czekoladą bardzo kojarzy mi się ze świętami. W sezonie jesienno zimowym częściej sięgam właśnie po takie produkty. Nie będę ukrywać, że liczyłam na to, że w tym pudełku znajdzie się właśnie taki kosmetyk. Właściwości oleju słonecznikowego sprawią, że skóra odzyska naturalny blask, pozostanie odpowiednio nawilżona i jedwabiście gładka.


W BOXIE PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY

CENA 26,90 ZŁ  / 200ML






  

🍁FACEBOOM

ROZPIESZCZAJĄCE MLECZKO TONIZUJĄCE DO TWARZY

Naturalne (98% składników pochodzenia naturalnego), rozpieszczające mleczko tonizujące stworzone do odświeżania oraz rewitalizowania. Super sprawdzi się do cery podrażnionej i wrażliwej. Dzięki niemu nasza skóra odzyska równowagę i promienny wygląd. Bardzo podoba mi się szata graficzna tego produktu.


W BOXIE PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY

CENA 25,00ZŁ / 75ML






🍁D’Alchemy 

NAWILŻAJĄCY TONIK DO TWARZY 

Już wiem, że ten tonik zostanie ze mną na dłużej. Jego łagodna formuła została oparta na hydrolacie różanym, olejkach z róży damasceńskiej i kojących ekstraktach z alg morskich. Doskonale odświeża i tonizuje skórę twarzy, przygotowując ją do dalszej pielęgnacji. Dodatkowo łagodzi podrażnienia i remineralizuje.


W BOXIE PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY

CENA  152,00ZŁ / 100ML






🍁FEEDSKIN

SERUM NA ZMARSZCZKI TIME MACHINE

To już kolejny produkt FEEDSKIN, który mogę poznać dzięki PureBeauty. Tym razem otrzymałam serum na zmarszczki. Serum ma formę lekkiej emulsji. Bardzo lubię produkty o takiej konsystencji. Serum działa  przeciwstarzeniowo, redukuje widoczność zmarszczek  i zapewnia utrzymanie nawilżenia skóry. 


W BOXIE PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY

CENA  79,00 ZŁ / 30ML





 

🍁OLEIQ

OLEJ Z KONOPI SIEWNYCH

Jestem fanką hydrolatów OLEIQ, moim ulubieńcem jest hydrolat malinowy. Tym razem mam okazję poznać olej z konopi siewnych. Nazywany jest jednym z najbardziej zbilansowanych olejów kosmetycznych. Wykazuje on unikalne właściwości pielęgnacyjne dodatkowo intensywnie regeneruje i chroni przed działaniem negatywnych czynników zewnętrznych. Łagodzi podrażnienia i ujednolica koloryt skóry. Redukuje ilość wytwarzanego sebum, odblokowuje pory i niweluje zaskórniki. Ten olejek ma bardzo charakterystyczny zapach. Produkt ten możemy używać do ciała jak i do włosów.


W BOXIE PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY

CENA 41,00ZŁ / 100ML






🍁ONLYBIO

OLEJEK DO DEMAKIJAŻU I MASAŻU TWARZY

Ten olejek to coś pięknego, wygląda bardzo luksusowo. To nowoczesny, naturalny kosmetyk, który działa na zmysły. Oprócz pięknego wyglądu ma uwodzicielski zapach oraz fenomenalną konsystencję. Łagodnie, a zarazem skutecznie rozpuszcza makijaż oraz pomaga usunąć nadmiar sebum. Nie podrażnia przy tym skóry oraz nie narusza jej bariery ochronnej.


W BOXIE PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY

CENA 42,99ZŁ  / 150ML





 

🍁STARS FROM THE STARS

CHELATUJĄCY SZAMPON ENZYMATYCZNY DO SKÓRY GŁOWY CLEAN SKY

Tego szamponu jestem bardzo ciekawa, jeszcze nigdy wcześniej nie używałam takiego produktu. Ma on podwójne działanie – oczyszczające i jednocześnie chelatujące (usuwa osad mineralny z twardej wody i pozostałości po stylizacji), a połączenie delikatnego peelingu enzymatycznego pozwala na własne oczy doświadczyć magii na głowie.  Jestem bardzo ciekawa jak mi się sprawdzi. 


W BOXIE PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY

CENA 22,99ZŁ   /  400ML 





 

🍁APIVITA

MASKA DO TWARZY EXPRESS BEAUTY 

Cieszę się, że PureBeauty w swoich boxach umieszcza kosmetyki w mini wersjach.  Maseczka do twarzy z greckim mleczkiem pszczelim, ma za zadanie ujędrnić i odmłodzić naszą cerę.  Ekstrakt z owoców głożyny zapewnia naturalny efekt liftingu. Grecki miód tymiankowy, oliwa z oliwek, masło shea, kwas hialuronowy i proteiny pszenicy - brzmi świetnie prawda? Olejek eteryczny z kwiatów gorzkiej pomarańczy odświeża skórę.   


W BOXIE  DWIE SZTUKI MASECZKI

CENA ZA PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY 20,99ZŁ





 

🍁NATURE BOX

KOSTKA MYJĄCA KOKOS 

Już dawno chciałam kupić tą kostkę, słyszałam dużo pozytywnych opinii na temat tego produktu. Egzotyczna, mocno pieniąca się kostka myjącej z tłoczonym na zimno olejem kokosowym- brzmi świetnie.  Odświeża, pięknie pachnie orzechami i sprawia, że codzienny prysznic staje się czymś wyjątkowym. Taka kostka to świetna alternatywa dla żelu pod prysznic. Certyfikowana przez Ecocert certyfikatem COSMOS NATURAL.


W BOXIE PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY

CENA 24,99ZŁ   /  150G






🍁EQUILIBRA

ALOESOWY DEZODORANT W SZTYFCIE

Ten dezodorant jest mi dobrze znany ponieważ miałam okazję używać go już wcześniej.  Dzięki wysokiej zawartości aloesu działa bardzo kojąco na delikatną skórę pach. Właściwości aloesu, brak gazu i alkoholu sprawiają, że jest niezwykle delikatny i może być stosowany nawet na wrażliwą skórę. Na moim Ig jest już recenzja tego kosmetyku. 


W BOXIE PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY

CENA 19,99ZŁ    / 50ML






🍁DR SKIN CLINIC

PEELING ENZYMATYCZNY ZŁUSZCZANIE

Od czasu do czasu lubię zastosować w mojej pielęgnacji peeling. Ten jest świetny ponieważ bardzo delikatnie złuszcza. Super sprawdzi się do skóry twarzy jak i skóry pod oczami. Nawilża, koi i odświeża wygląd cery. Złuszcza nadmierną warstwę rogową naskórka, odblokowuje ujścia gruczołów łojowych skóry, a także wzmacnia skuteczność równolegle stosowanych kosmetyków.


W BOXIE PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY

CENA  55,00ZŁ   /   50ML





 

🍁ALLVERNUM

PERFUMOWANY ŻEL POD PRYSZNIC PEPPER & LAVENDER

Szkoda, że nie możecie poczuć zapachu tego żelu, jest piękny, idealny na sezon jesienno zimowy. Unikalna receptura żelu to połączenie łagodnych substancji myjących i korzenno-drzewnych nut zapachowych. Żel wzbogacony został także o wodę termalną z Pirenejów – zawierającą ponad 40 minerałów i oligoelementów, witaminą B3, panthenolem  i ekstraktem lawendy. 


W BOXIE PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY

CENA  14,49ZŁ    /   200ML







🍁ANWEN

GROW ME TENDER ZIOŁOWA WCIERKA ROZGRZEWAJĄCA

Moja ulubiona wcierka! Grow Me Tender zawiera składniki o potwierdzonym działaniu wspierającym porost włosów oraz zmniejszającym ich wypadanie. I z tym muszę się zgodzić! Stosując tą wcierkę moje włosy rosły w ekstremalnie szybkim tempie. Zawiera kompleks biologicznie czynnych składników, które w połączeniu z masażem skalpu, daje świetne efekty. 


W BOXIE PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY

CENA  34,99ZŁ     /   150ML






🍁BODY NATUR

PLASTRY Z WOSKIEM PSZCZELIM DO DEPILACJI

Kolejny produkt to hipoalergiczne, wegańskie plastry z woskiem oraz chusteczki do stosowania po depilacji ciała. Specjalnie opracowane, aby zmniejszyć ryzyko reakcji alergicznych. Zawierają nawilżająco-łagodzące ekstrakty z bambusa i spiruliny. Super, że firma w tym boxie zamieściła właśnie taki produkt. 



W BOXIE PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY

CENA  12,99ZŁ    /  1 OPAKOWANIE (16 SZTUK PLASTRÓW)







🍁AMVI COSMETICS

ODŻYWCZO REGENERUJĄCY KREM DO TWARZY

Kosmetyki AMVI są mi dobrze znane, uwielbiam je. Tym razem otrzymałam odżywczo-regenerujący kosmetyk, który jest jak kojący kompres dla skóry. Ten krem sprawi, że nasza skóra będzie promienna, wygładzona i zregenerowana.  Używałam go już kilka razy, ma przepiękny zapach i bardzo szybko się wchłania.


W BOXIE PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY

CENA  56,99ZŁ     /    50ML







🍁ECODENTA

WYBIELAJĄCA CZARNA PASTA DO ZĘBÓW Z OWOCAMI DŻUNGLI

Cieszę się, że w pudełkach PureBeauty możemy znaleźć kosmetyki z różnych kategorii. Certyfikowana organiczna formuła wybielająca o orzeźwiającym owocowym smaku dżungli. Pasta ma za zadanie chronić przed próchnicą oraz osadzaniem się płytki nazębnej i kamienia nazębnego a także zapewnia TROPIKALNĄ ŚWIEŻOŚĆ. 


W BOXIE PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY

CENA  26,49ZŁ    /   75ML





  

🍁COSMIQ

KREM DO RĄK

Krem do rąk to kosmetyk, z którym nie rozstaje się w okresie jesienno zimowym. Ratunek dla suchej i zniszczonej skóry dłoni- brzmi świetnie. Produkt ten zawiera naturalne terpeny konopne oraz 150 mg CBD, które wzmacniają barierę hydrolipidową skóry dłoni, przyspieszają regenerację, a także łagodzą suchość i swędzenie. W składzie kremu znajdują się łagodzące i nawilżające oleje, które świetnie odżywiają przesuszoną skórę.

W BOXIE PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY

CENA  49,99ZŁ    / 100ML






🍁SOAP FRIENDS

PEELING DO CIAŁA KAWA Z NUTĄ POMARAŃCZY

Jestem ogromną fanką różnego rodzaju peelingów do ciała ale te kawowe uwielbiam najbardziej. Peeling przygotowany został na bazie kawy Arabiki , soli, alg i pumeksu. Pomaga usunąć martwe komórki naskórka, dodatkowo głęboko oczyszczając go z toksyn. 


W BOXIE PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY

CENA  34,99ZŁ    /   100ML





 

🍁ORIENTANA

KURACJA DO TWARZY NA NOC KALI MUSLI

I kolejny produkt czyli krem. Jest to kuracja przeznaczona do pielęgnacji cery naczynkowej i wrażliwej, z tendencją do przesuszania się, czyli idealny dla mnie. Dzięki naturalnym składnikom regeneruje i ujędrnia skórę, a także spowalnia proces starzenia się. Nie wiem czy wiecie ale ekstrakt z Kali Musli pomaga w łagodzeniu chorób skórnych, skaleczeń czy ran.


W BOXIE PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY

CENA  59,00ZŁ   /   50ML






🍁BIODERMIC wkrótce AXAME

KREM NA DZIEŃ Z EKSTRAKTEM Z KAWIORU 

Krem na dzień bogaty w unikalne składniki naturalne i substancje aktywne to kolejny kosmetyk, który znalazł się w tym pudełku. W swoim składzie zawiera ekstrakt z kawioru, który wzmacnia ochronną barierę skóry, dzięki czemu zabezpiecza ją przed szkodliwym wpływem czynników atmosferycznych, zanieczyszczeń i utratą wilgoci. Dodatkowo przyspiesza odnowę i proces regeneracji komórek, dzięki czemu sprawia, że skóra wygląda na młodszą.


W BOXIE PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY

CENA  59,00ZŁ  /  50ML





 

🍁NATURA RECEPTURA

OLEJEK ETERYCZNY  W MOIM BOXIE ZNALAZŁAM OLEJEK LAWENDOWY

Olejki eteryczne to u mnie MUST HAVE każdej jesieni. Najczęściej używam ich do aromaterapii czy kąpieli aromatycznych. Cieszę się, że w moim pudełku znalazła się wersja lawendowa, uwielbiam ten zapach. 


W BOXIE PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY

CENA  10,00ZŁ - 12,00ZŁ     /     10ML 







 

🍁SENELLE COSMETICS

OPTYMALIZUJĄCY KREM POD OCZY

Krem pod oczy to kolejny kosmetyk, który otrzymałam. Jest to naturalny, optymalizujący krem pod oczy odmładzająco – rozświetlający o bogatej recepturze z TENS’UP, Oléoactif i Dermofeel® sensolv w wysokim stężeniu. Brzmi świetnie, jestem bardzo ciekawa jak mi się sprawdzi. 

 

W BOXIE PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY

CENA  99,00 ZŁ     /   15ML 







 

🍁CHITONE CARE

MASKA DO TWARZY NA TKANINIE W MOIM BOXIE ZNALAZŁAM MASKĘ LIFTINGUJĄCĄ 

Maseczki do twarzy do taki kosmetyk, którego nigdy nie może zabraknąć u mnie w domu, dlatego cieszę się, że w tym pudełku także ją znalazłam. Otrzymałam liftingującą maskę w płachcie na bazie hydrożelu chitozanu, która ma za zadanie ujędrnić i napiąć skórę. Delikatna płachta maski wykonana jest z Tencelu – biodegradowalnej tkaniny, którą wytwarza się z celulozy drzewnej. Cienki, naturalny materiał, który zapewnia idealne przyleganie do skóry twarzy. Jeszcze nie miałam  okazji używać żadnych kosmetyków tej firmy, ciekawe jak mi się sprawdzi. 


W BOXIE PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY

CENA  19,90ZŁ - 29,90ZŁ     /    1 SZTUKA






 

🍁MOHANI

ANTYOKSYDACYJNA EMULSJA DO MYCIA TWARZY I DEMAKIJAŻU

WITAMINOWA GALARETKA

Bardzo lubię kosmetyki MOHANI i cieszę się, że mam okazję poznać kolejny produkt tej firmy. O tej galaretce słyszałam dużo dobrego i marzyłam o tym aby ja mieć. Delikatna galaretka świetnie oczyszcza cerę z zanieczyszczeń i pozostałości po makijażu.  Nie podrażnia, ani nie wysusza skóry wręcz przeciwnie doskonale ją nawilża i zmiękcza, przygotowując do dalszych etapów pielęgnacji.

Ten kosmetyk trafia na listę ULUBIEŃCY, niedługo napiszę o nim trochę więcej. 


W BOXIE PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY

CENA  39,90ZŁ    /   60ML






 

🍁FITOMED

ESENCJA NAWILŻAJĄCA

Kosmetyki tej firmy to dla mnie nowość.  Ta esencja to doskonały PRE-KOSMETYK, który został stworzony z największą dbałością o potrzeby kobiet mających cerę mieszaną, lubiących czerpać przyjemność z codziennej pielęgnacji. W swoim składzie zawiera wyciąg z owoców dzikiej róży z dużą ilością witaminy C, a także kwas hialuronowy  (moja skóra go uwielbia) .  


W BOXIE PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY

CENA  28,00ZŁ   /   30G






 

🍁PIXIE COSMETICS

KREDKA DO OCZU WHIMSICAL LINES EYE PENCIL  

i na koniec została kredka do oczu. Fajnie, że w tym pudełku znalazł się jakiś kosmetyk z kolorówki. Od dawna marzyłam aby móc przetestować coś z tej firmy. Kredka Whimsical Lines Eye Pencil została stworzona z myślą o podkreśleniu konturu oka, wyprofilowaniu przy pomocy kreski, zagęszczeniu linii rzęs. Możemy stosować ją na górnej linii oka oraz na linii wodnej.  


W BOXIE PRODUKT PEŁNOWYMIAROWY

CENA  44,50ZŁ    /    1SZTUKA

















Jestem bardzo ciekawa jak spodobała Wam się zawartość tego pudełka?





[Pudełko z kosmetykami otrzymałam w ramach współpracy barterowej z firmą PureBeauty]







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)