poniedziałek, 26 września 2022

Poznajcie Vasco Nails Polska / Lakiery Hybrydowe / [annakoper]

 



W ostatnim czasie lakiery hybrydowe stały się bardzo popularne. Wiele z nas zamiast iść do stylistki paznokci woli wykonać swój manicure w domu (sama także wybieram taką opcję).


 Obecnie na rynku jest wiele firm, które w swojej ofercie posiadają właśnie lakiery hybrydowe i produkty dzięki, którym możemy wykonać swój manicure w zaciszu własnego domu. Dziś chciałabym Wam przedstawić firmę Vasco Nails Polska 💅







W moim zamówieniu znalazły się następujące produkty:

💅Pilnik do paznokci Vasco
💅Pędzelek do zdobień
💅Bloczek polerski
💅Remover
💅Gąbeczki do robienia ombre
💅Top No Wipe Glow Mirror Vasco
💅Baza hybrydowa Base Rubber
💅8 lakierów w tym 4 z serii Hema Free





Do mojej kolekcji lakierów ostatnio trafiło sporo nowych kolorów.










Zazwyczaj wybieram różne odcienie różu, teraz postanowiłam trochę zaszaleć. 🤩 Jak tylko zobaczyłam ten kolor 049 Jeans💙







Lakiery HEMA FREE Vasco Nails Polska to dla mnie nowość, nigdy wcześniej nie miałam okazji ich używać.  Są to lakiery, które nie posiadają składnika HEMA i Di-HEMA. Te składniki, w dużej  mierze odpowiadają za uczulenia na akrylany. To super rozwiązanie dla osób, u których występują reakcje alergiczne a nie chcą rezygnować z używania lakierów hybrydowych. 


 Lakier ma świetną pigmentację, już nawet jedna warstwa świetnie wygląda na paznokciach.  Konsystencja nie jest zbyt rzadka, ani zbyt gęsta, dlatego nabierając odpowiednią ilość możemy łatwo je rozprowadzać po płytce. Warto pamiętać, aby zacząć od niedużej ilości, bo z taką łatwiej nam pracować bez obaw, że zalejemy skórki. 


Warto także wspomnieć o pędzelkach💅, które są idealnej wielkości. Jest także dobrze wyprofilowany, elastyczny, lekko zaokrąglony, dzięki czemu łatwiej i bardziej precyzyjnie możemy wykonać manicure. Włoski nie odstają, pędzelkiem możemy dojechać do skórek i dobrze się nim operuje. Trwałość lakierów jest bardzo dobra. Lakiery mają dobrą przyczepność, nie odpadają ani nie kruszą się. Przez cały czas noszenia pięknie się błyszczą i nie tracą tego blasku.






Pod lakier nałożyłam bazę BASE RUBBER, dzięki niej możemy także przedłużyć naturalny paznokcie nawet o 1cm Na koniec oczywiście Top No Wipe Głów Mirror. Posiada brylantowy połysk a co najważniejsze nie posiada warstwy dyspersyjnej.



 Mam dla Was także kod rabatowy annakoper10 




Produkty otrzymałam w ramach współpracy barterowej z firmą Vasco Nails Polska 💅










Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie są tu mile widziane. Pozdrawiam :)