czwartek, 9 lutego 2023

馃挆#2 Ulubie艅cy miesi膮ca PureBeauty - EDYCJA WALENTYNKOWA REALLY LOVELY / Stars from the Stars - oczyszczaj膮ca pianka do mycia twarzy.

 




Przysz艂a pora na kolejnego ulubie艅ca z ostatniego pude艂ka @purebeauty_pl 

Jest to oczyszczaj膮ca pianka do mycia twarzy firmy @stars_from_the_stars

Bardzo lubi臋 produkty do mycia twarzy, kt贸re s膮 w formie pianki. Uwielbiam je za to, 偶e s膮 wygodne w u偶yciu oraz bardzo wydajne. 

Pianka chmurka to produkt przeznaczony do ka偶dego rodzaju sk贸ry, ja posiadam cer臋 mieszan膮 i 艣wietnie mi si臋 sprawdza. Uwielbiam u偶ywa膰 j膮 w po艂膮czeniu z mase艂kiem do demakija偶u tak偶e z tej firmy 
Zawarte w niej 艂agodne substancje myj膮ce pomagaj膮 usun膮膰 nagromadzone zanieczyszczenia z powierzchni twarzy. Pianka pomimo tego, 偶e jest bardzo delikatna to 艣wietnie oczyszcza moj膮 sk贸r臋 z pozosta艂o艣ci po makija偶u. Moja cera jest delikatnie zmatowiona ale nie wysuszona i nie ma nieprzyjemnego uczucia 艣ci膮gni臋cia. 
Pianka ma przyjemny zapach i naprawd臋 swoj膮 konsystencj膮 przypomina chmurk臋 ☁️. 
Ja j膮 uwielbiam!馃槏

A Ty? Znasz ju偶 ten produkt? 














Brak komentarzy:

Prze艣lij komentarz

Wszystkie chamskie i wulgarne komentarze nie s膮 tu mile widziane. Pozdrawiam :)